Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 21:05

Hier ook ergenis nummer 1 het kijkt zo rot dwars... (maar geef toe mijn filmpjes zijn wel andersom maar ook om te janken), had ik laatst mijn fototoestel aan iemand gegeven voor filmpje kregen ze het zelfs daar mee voor elkaar om hem verkeerd om te houden, dat vond ik wel hilarisch.. de generatie met wel telefoon, maar nooit een echt fototoestel bestaat dus ook al.. (ik ben nog van de telefoon met draaischijf tijd)

jillaroo

Berichten: 306
Geregistreerd: 31-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 21:06

Sjolvir schreef:
Hier ook ergenis nummer 1, had ik laatst mijn fototoestel aan iemand gegeven voor filmpje kregen ze het zelfs daar mee voor elkaar om hem verkeerd om te houden, dat vond ik wel hilarisch.. de generatie met wel telefoon, maar nooit een echt fototoestel bestaat dus ook al.. (ik ben nog van de telefoon met draaischijf tijd)


Hahaha, zou het dat zijn? Ik ben ook van die generatie...
Maar goed: Houd ze horizontaal mensen!

mirjamalvaro

Berichten: 14648
Geregistreerd: 19-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 21:32

Euhmmm geen idee. Waren mijn filmpjes horizontaal. Volgens mij houd mijn moeder hem wel altijd zo. :')

Edit: rechtopstaand dus. Sorry mensjes. _O-

Promisse
Berichten: 637
Geregistreerd: 25-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 22:24

Ik raak steeds enthousiaster hoe meer ik van de cursus gezien heb! Ik vind het een hele complete cursus en echt dik het geld waard. Dus voor ieder die nog twijfelt: ik heb er zeker geen spijt van!!!

connepon85

Berichten: 1401
Geregistreerd: 10-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 22:58

Promisse schreef:
Ik raak steeds enthousiaster hoe meer ik van de cursus gezien heb! Ik vind het een hele complete cursus en echt dik het geld waard. Dus voor ieder die nog twijfelt: ik heb er zeker geen spijt van!!!


Heel leuk om te horen! En er gaat nog heel veel bij komen

mirjamalvaro

Berichten: 14648
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 16:28

Ik had vandaag met alle 3 de paarden weer hele fijne stukken (en mindere haha). Moest wel even proefjes oefenen voor het weekend, maad daarin wel ook de juiste werkwijze aangehouden zeg maar. Best moeilijk om dan een ZZ-licht proef door te komen in 20x40 baan. :')
En tja als de juryleden het het weekend nog niet kunnen waarderen hebben ze pech gehad. We gaan zo lekker verder. :):)

connepon85

Berichten: 1401
Geregistreerd: 10-01-08

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 17:14

Succes Mirjam!

Zojuist 2 video's toegevoegd aan module 1, waarbij Rien les geeft aan twee combinaties. Ik ben nu nog twee video's aan het uploaden.

connepon85

Berichten: 1401
Geregistreerd: 10-01-08

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 17:15


mirjamalvaro

Berichten: 14648
Geregistreerd: 19-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 17:17

connepon85 schreef:
Succes Mirjam!

Zojuist 2 video's toegevoegd aan module 1, waarbij Rien les geeft aan twee combinaties. Ik ben nu nog twee video's aan het uploaden.


Dank je en *\o/*

petra8
Berichten: 1134
Geregistreerd: 08-06-09

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 17:24

Ik twijfel ook al een tijdje, niet vanwege het geld maar omdat ik me er geen voorstelling van kan maken. Is er ergens een stukje beeldmateriaal beschikbaar zodat ik een indruk kan krijgen van de onlinetraining?

darkadia

Berichten: 5245
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 17:25

connepon85 schreef:
Oja, en voor diegene die meelezen en interesse in de training hebben, vandaag ook de optie toegevoegd dat je in 12 termijnen van €26,96 kunt betalen. Daarna houd je onbeperkt toegang: https://dressagepro.nl/online-programma ... rand-prix/



Ah dat is een hele fijne optie! Ik heb nu gebruik gemaakt van de eerdere optie om met module 1 aan de slag te kunnen. Al heb ik op dit moment geen paard om het te testen... geblesseerd...morgen echo...

connepon85

Berichten: 1401
Geregistreerd: 10-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 17:32

petra8 schreef:
Ik twijfel ook al een tijdje, niet vanwege het geld maar omdat ik me er geen voorstelling van kan maken. Is er ergens een stukje beeldmateriaal beschikbaar zodat ik een indruk kan krijgen van de onlinetraining?


Nee, helaas nog niet. Mogelijk verandert dat nog wel in de toekomst, want er zijn wel meer mensen die er om vragen.

connepon85

Berichten: 1401
Geregistreerd: 10-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 17:33

darkadia schreef:
connepon85 schreef:
Oja, en voor diegene die meelezen en interesse in de training hebben, vandaag ook de optie toegevoegd dat je in 12 termijnen van €26,96 kunt betalen. Daarna houd je onbeperkt toegang: https://dressagepro.nl/online-programma ... rand-prix/



Ah dat is een hele fijne optie! Ik heb nu gebruik gemaakt van de eerdere optie om met module 1 aan de slag te kunnen. Al heb ik op dit moment geen paard om het te testen... geblesseerd...morgen echo...


Balen van de blessure. Hopelijk herstelt je paard goed. Voor diegene die overigens module 1 al hebben, ga ik even kijken hoe ik de andere modules in een betaalplan zou kunnen verwerken.

mirjamalvaro

Berichten: 14648
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 18:08

Leuk die nieuwe filmpjes. Heb nu nog meer een schreeuwend stemmetje in mijn hoofd "ik wil les van Rien". :')
Vooral met de 7 jarige stresskip merrie, volgens mij komen wij dan totaal anders de les uit _O-

Maar ben ook al heel blij met de vordering zo van de online cursus hoor. :))

Lauke

Berichten: 4253
Geregistreerd: 22-11-08
Woonplaats: Bunschoten-spakenburg

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 19:05

Superfijn dat er weer beeldmateriaal is toegevoegd! Morgenmiddag ga ik lekker op de bank liggen kijken! :D

connepon85

Berichten: 1401
Geregistreerd: 10-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 19:05

mirjamalvaro schreef:
Leuk die nieuwe filmpjes. Heb nu nog meer een schreeuwend stemmetje in mijn hoofd "ik wil les van Rien". :')
Vooral met de 7 jarige stresskip merrie, volgens mij komen wij dan totaal anders de les uit _O-

Maar ben ook al heel blij met de vordering zo van de online cursus hoor. :))


Haha ja snap ik helemaal. Ik heb overigens nog twee filmpjes toegevoegd. (Deel 2 van filmpje over drie basisvoorwaarden en een kort filmpje bij voorwaartse drang)

nina82
Berichten: 203
Geregistreerd: 08-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 19:24

@connepon85
Komen er in de online training ook stukjes van de lessen van DressagePro Live? Die zijn gefilmt toch?? Waren echt super leerzame lessen. Helaas begaf mijn camera het na 10 min, dus heb het zelf helaas niet kunnen filmen :(

mirjamalvaro

Berichten: 14648
Geregistreerd: 19-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 19:55

Ohhhh ga ik snel verder kijken hoor. :D

Edit: trouwens MOET een paard nou eigenlijk schuimem volgens Rien. Heb hem er nog niet over gehoord.
Stresskip merrie schuimt namelijk niet. %)

jillaroo

Berichten: 306
Geregistreerd: 31-01-10

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 22:18

Jeej nieuwe filmpjes!!

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 22:42

Ik ben weer begonnen. Ik was een periode gestopt omdat ik er toen geen verbetering in vond zitten bij mijn paard (werd heel stug en plankerig). Nu net weer begonnen en het lijkt nu beter te gaan

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 18:04

Ah, nieuwe flimpjes, mooi! Nu nog keer gaan bekijken.

Vandaag voor het eerst Z gestart, rij ik 2 x verkeer in 1 proef, dag winst.. oeps.... Nou ja, fijn te weten dat paard het kan, jammer dat ruiter een idioot is.
Blij overigens dat ik met hem ooit 4 x les heb gehad bij Rien al is het jaren geleden, dat maakt het voor mij met dat paard wel praktischer om het te vertalen dan zonder les met de beige.

mirjamalvaro

Berichten: 14648
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 19:26

Aahhh dat is zonde zeg. :(:)

Hier met Eliana L1 debuut. Stresskip eerste klas is deze merrie. Maar heee ze liep super met losrijden joepie, joepie.
Ring verkennen rustig beetje rondstappen, contactteugel weer aannemen. Doet de jury het raampje open. Weg ontspanning |( Eerste proef ging dus met steeds spanning waarbij ze tegen de hand kwam.
Goed weer verder losrijden en joepie ze ontspande weer. Tweede proef dan! Ring in yes yes gaat goed. Gooit de buurnan zijn paarden in de wei die rond gaan racen. Hup kop erop en spanning. Boehoehoeeee -O- Dus ook deze proef een hoop spanning, zucht.
170/173 bleghhh
Maaaarrrrr losrijden ging top *\o/*

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 19:31

Heerlijk he?! Onvoorziene omstandigheden..
Zonde van dat raampje en de buurman met paarden...

Hier ging heenstappen al fijn (dan weet ik op weg naar vereniging doorgaans al hoe zijn pet staat) en dacht nog hmmm voet bal verenging heeft een evenement, je hoorde de luidsprekers op stal al, maar dat vond ie allemaal best. Ik was ook al blij met inrijden, al had hij hele proef verknald, nu was ik nog blijer, want proeven liep hij ook door, oke, kan beter, maar voor ons was dit hele overwinning, pffttttt.

Ik ben trouwens een keer tijdens proef van mijn paard afgesprongen.. Ik zag een zwaan landen in groep pinken langs de bakrand, ik reed er op diagonaal precies op af.. (was nog in de ik ren heel hard en stuurloos weg periode van Toobs) ben snel van hem afgesprongen.... daarna vloog ie uiteraard weg, maar zonder mij. (was keuze die ik toen bewust gemaakt heb, heel snel) hoef niet uit te leggen dat iedereen in een deuk lag en ik gediskwalificeerd was.

(ik heb heel kleurrijk wedstrijd verleden, met de meest belachelijke idiotigheden :+ *\o/* )

mirjamalvaro

Berichten: 14648
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 19:37

Hahaha dat had ik wel willen zien!!
Dan moest je zeker in Abl'dam. Toen ik daar startte staken ze vuurwerk af bij de voetbal vereniging. :')

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 19:38

mirjamalvaro schreef:
Hahaha dat had ik wel willen zien!!
Dan moest je zeker in Abl'dam. Toen ik daar startte staken ze vuurwerk af bij de voetbal vereniging. :')


Jup.. daar, die met het vuurwerk ken ik ook ja, was toen groot succes die selectie wedstrijd. Uche..