mezelf op video...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 13:37

Ben ik dan de enige die er een hekel aan heeft gefilmd te worden? Mijn moeder laat altijd expres mijn hoofd eraf, ik kijk nl altijd erg sjaggie, maar dat heb ik van mezelf (voor in de ring heb ik een kunstsmile) en soms denk ik nou heb ik hem zo gesloten, hij draaft bijna op de plaats, als ik dan de video terugkijk zie ik alleen dat ik hem er weer uitrijd, dus dat dat het stukje terugrijden geweest moet zijn.
Ik wil ook alles goed doen voor de film, zodat ik het thuis goed kan bekijken, maar dat werkt natuurlijk niet, veel te geforceerd. We filmen nu alleen nog tijdens de les, dan heb ik geen tijd om op de film te letten.
Het is zeker wel heel goed om terug te zien, maar soms erg confronterend.
Proefjes filmen vind ik wel leuk, en dan met je protocol voor de tv en kijken of jij ziet wat de jury zag.

Navragen is beter dan afvragen.


Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 14:16

Ik besluit meestal om maar hamsters te gaan fokken, maar met die 3 katten van mij is dat misschien niet zo'n succes, toch maar weer paardrijden dus.
Denk je Bonfire onder het zadel te hebben, zie op de film dat het je eigen paardje is...zucht
Ik zou hem voor geen goud willen ruilen tegen Bonnie hoor, maar als mijn paard me even dat gevoel geeft is dat wel heel Lovers Gelukkig is er dan de camera, die me ervoor behoedt de bondscoach te bellen, om me in te schrijven voor de volgende wereldkampioenschappen Haha! Haha! Haha!

Navragen is beter dan afvragen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mark0919, Vagabondo en 44 bezoekers