[VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-17 17:46

Haha dankjee :D

Er zijn zulke gave foto's gemaakt vandaag door Foscofotografie en SaaR fotografie, Lotte gaf een prive workshop en had een model nodig. Dus dat vind ik geen enkel probleem natuurlijk, de voorproefjes die ik tussendoor heb gezien zijn heel veel belovend :D :D

Grace heeft zich super gedragen en vervolgens mocht ze dr ei kwijt aan de longe (en dat heeft ze goed gedaan voor de camera :Y)

Ben benieuwd naar de foto's als ik ze op mn pc heb *D

The making of *\o/*

Afbeelding

Afbeelding


xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-17 19:21

Afbeelding

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Verliefd op mn paard :D :D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-17 19:28

Azmay schreef:
Wauw <3

Je doet wel veel fotoshoots of niet? :')


Haha echte fotoshoots heb ik er ooit 2 gehad ;) Dan 1 fotomeeting en de rest komt uit eigen fotografie (heb zelf ook een redelijk goede camera en lens) of van wedstrijdfotografen :)

Lotte zocht nog een model voor deze prive workshop en ik was toevallig vandaag vrij, dus ik dacht stuur een berichtje :D Blijkbaar vonden ze dr wel leuk haha :P


xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-17 07:44

Afbeelding

<3

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-17 19:59

Afbeelding

Kwijl nog even door hieroo.. :)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-17 11:46

Afbeelding

Kreeg net deze binnen van een paar weken terug :D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-17 07:43

Dankjewel, ben er ook zo blij mee! :D

Heb ze ook maar allemaal besteld van SaaR Photography :P

Kreeg deze ook nog binnen:
Afbeelding

Vraagt om een apart topic denk ik zo :P

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-17 15:38

Topic alert ;)

[ITP] Knappe Footworkdunitgreat staat model bij privé workshop!


Ik heb zelf even een wedstrijdstop ingelast, t is geweldig leuk wat ik nu allemaal heb bereikt maar merk dat ik er minder plezier uithaal. Wat dat precies is kan ik mn vinger niet op leggen, ik vind t paardrijden super en Grace gaat ook steeds beter, de mensen zijn gezellig en er hangt een prima sfeer.

Misschien is het allemaal wel een beetje snel gegaan, van 5 jaar geleden nog nooit een westernwedstrijd naar nu in de top van Nederland groeien is ook wel een beetje veel ;) Ook ben ik op dit moment bezig met verhuizen, ik moet 9 november mn huis uit zijn en alles moet natuurlijk verhuisd of weggegooid (en dat is wat beladen aangezien ik ben geboren in dit huis en hier alle herinneringen van mn vader heb die 2 jaar terug is overleden). Zelf heb ik met mn vriend een huisje gekocht waar we in februari in mogen dus tijdelijk switch ik van moeders naar vriend en weer terug :)

Voorlopig dus even lekker thuis voor de lol met knol rijden en dan zien we wel of t ooit weer gaat kriebelen :) Over een maandje ga ik lekker met beide paardjes en moeders een paar dagen genieten op de Veluwe, misschien is dat ook wel even goed voor mn hoofd ;)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-17 21:18


xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-17 21:23

Azmay schreef:
En ik me de hele dag maar vervelen -O-
Hopen dat ik morgen nog even tijd vind :j


Haha de wereldkampioenschappen zijn nu ook nog bezig }:0 :P T is in Amerika net wat anders kwa tijden :Y)

Maar je hoeft je in ieder geval niet te vervelen de komende lagen :D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-17 21:42

Haha je hebt gelijk :P Ik ga zo ook lekker serie kijken (ehh in slaap vallen ...)

Is idd echt geweldig, ik heb t ooit met Grace gedaan, ben er keihard vanaf gestort (paard besloot dat je best haaks een koe af kan snijden in rengalop en dat had ik wat te laat door) en heb een jaar last gehad van mn kniebanden, maar wat was dat gaaf toen xD

Afbeelding

Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-17 17:27

Gisteren in het kader van lol met je knol het hoofdstel in de kast geladen en op een halstertouwtje gaan trainen. Ging super :D Heerlijk om het gevoel van vrijheid maar tegelijkertijd controle te hebben. Zowel de versnellingen als het verzamelen en changementjes gingen super :D


Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-17 21:27




Genieten jullie mee? *\o/* *\o/*

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-17 21:33




Nog meer genieten _/-\o_

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-17 21:44

En dan denk je, moe na zo een rit zeker!

Ehh nee.. (klikje op beeld)


xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-17 21:14

Heb afgelopen zaterdag Grace verhuisd.

We staan nu op een superluxe stal, met buiten en binnen luik, een renbaan met waterbak en bruggetje, solarium, grote buitenbaan en prima binnenbaan en dan natuurlijk nog longeercirkel en (droge)paddock :D

Grace heeft t al heerlijk naar dr zin, ze moest wel eventjes wennen de eerste dagen (erg braaf hoor maar veel hinniken in de paddock). Gelijk de buitenbaan al uitgetest dag 2, rijden grote vrachtwagens met 80 langs, ze geeft geen kik #trotse-eigenaar :P

Duss we hebben de afgelopen dagen lekker verkend, rustig aan gedaan maar toch ook lekker getraind. En wat loopt ze heerlijk op die bodem (ik gok mede omdat deze iedere dag losgemaakt en gesleept wordt en daardoor nooit hard is) :D

En natuurlijk wat fototjes :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verder rijden er hier een hele hoop dressuurmensjes (ik ben de enige met een quarter) :D Die het allemaal heel interessant vinden wat ik allemaal doe :Y) Hele gezellige mensen tot nu toe, ik hoop dat dat zo blijft *\o/*

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-17 19:59


xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-17 16:11



Ja eh, Grace voelt zich in ieder geval uitmuntend :Y)

Dierenarts is zaterdag geweest, t kuchje bleef aanhouden, geen koorts ofiets verder maar wilde t toch even gecheckt hebben.

Bleek een beginnende ontsteking in de keel te zitten, nog helemaal niks op de longen te horen gelukkig. Gelijk ventipulmin gekregen, nu voor 10 dagen, 2x per dag.

T filmpje was gisteravond, in overleg met de dierenarts geef ik dr gewoon lekker beweging onder het zadel of aan de longeerlijn. Maar zelfs na die beweging heeft mevrouw dr energie nog over :+ Sinds zondagavond heb ik dr niet meer gehoord, dus nu hopen dat dat zo blijft *\o/*

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-17 11:48

Gezellig!! :D shana toch? :) Als ik het me goed herinner van hps :)





Vroemmm :D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-18 16:54

Vandaag de IHT eens weer opgepakt met Grace, wat is ze toch perfectionistisch daarin xD Iedere keer als ze denkt een balkje aan te raken zet ze al dr voetjes keurig naast elkaar :') :')


Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-18 15:54

Een heerlijke manier om de zondagochtend te beginnen en even uit te slapen (tot half 8 haha ;))

Vanmorgen stond Grace als eerste lekker los, en dat is natuurlijk reden om te rollen :P Daarna lekker in de buitenbak getraind, hadden wat extra impuls omdat 2 kids met hun shetlander besloten om de buitenbak (achter de bosjes) te gaan rijden :+ :+ en dat was natuurlijk erg leuk om op te reageren :Y) Vervolgens als ze aan t werk is nergens meer op kijken dus heb wel heerlijk gereden :D

(even klikken dan speeltie af ;))


Afbeelding

En daarna lekker dr luik open gezet, t zonnetje scheen en ze staat lekker uit de wind. Kortom, ze had geeneens meer oog voor dr stro/kuil. Lekker met je hoofd in de zon is veel beter :P


Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-18 21:38

Krijg net deze nog binnen van de fotoshoot waar we voor een fotoworkshop model stonden met Grace :D

Ben weer verliefd op mn paard <3 <3 <3

Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-18 15:07

Thanks Shana!! :D

s_v schreef:
He, die foto kwam ik al tegen in het VOLG jaardoelen topic, leuk dat jullie ook jullie eigen volgtopic hebben! Ik volg mee, leuke combinatie zijn jullie zeg! :j
En, door topics als deze, begint het bij mij toch ook te kriebelen om over te schakelen op Western met mijn knollie, als we terug mogen, ga ik mezelf er toch maar eens in verdiepen :)


Haha klopt inderdaad xD dankjewel voor dat leuke compliment! En als je t leuk vind ben je altijd welkom om een keertje te komen kijken hoor, we gaan t hele land door samen haha ;)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-18 20:31

Ja de in hand is altijd erg leuk, Grace heb ik zo de trail stap voor stap geleerd, en leuk dat ze t nu vind :D

Ehhm geen idee, ik heb mn BE zelf niet, met t veewagentje wat wij hebben heb je net geen BE nodig met je paard + spullen :)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-18 20:34

s_v schreef:
Haha ik bedoel eigenlijk een western instructeur in België :+ , maar ik begrijp je verwarring! :P


Oh op die fiets xD Ehhmm je zou het eens aan erikenragna cerpentiergeens (even facebooken) kunnen vragen, die hebben op dit moment een jong paardje in training staan ergens :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Exorcizamus, haffjechip, Laj1, Rupser, tienus63 en 132 bezoekers