Geen tijd en energie voor mijn paarden, wat te doen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Re: Geen tijd en energie voor mijn paarden, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 19:41

Ik zit in andere situatie, maar ook wel weer vergelijkbaar.
Heb 2 paarden, redt het al enige tijd echt niet om ze te geven wat ik denk dat zou moeten, maar ondertussen vermaken ze zich samen prima en komen niets te kort..
Heb er 1 te koop gezet, bleek slecht idee, dus maar weer uit verkoop. (Sliep toch al niet en dit hielp ook niet)
Besloten Jut en Juul dan maar te houden en dan maar te dik en nietsnuttend door het leven te laten gaan. (kanttekening ik rij nog wel, niet veel en train eigenlijk niet op niveau waarop het zou moeten en ze doen het er nog wonderbaarlijk goed op ook en kan zo genieten van die keren dat we wel op stap gaan of dat ik iets met ze doe).
En ja, het is frustrererend dat ze niet uitgemest worden zoals ik het zo willen etc etc.. maar zelf hebben ze er geloof ik geen problemen mee.
Dus blijven ze voorlopig, kan ze niet missen.

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hokke, Imuret, knockout1, kreekie, Miekie74, Miran, MissSicarius, Nadiine__x, Sting, Symke, Taartje, TamaraFloor, Tieme, xRoossie95 en 119 bezoekers