[VOLG] Mijn droompaard wordt werkelijkheid

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Captain

Berichten: 21336
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [VOLG] Mijn droompaard wordt werkelijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 09:19

Wat een leuk dier is het! <3 Wauw!!
Jullie boeken ook mooie vooruitgangen zeg, ik blijf jullie volgen! :D



Captain

Berichten: 21336
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 09:38

Ik zou er nogmaals achteraan gaan als je geen verbetering merkt!! Echt op je strepen gaan staan, anders vinden ze het allemaal prima. Ik kan het weten, ik heb ongeveer mijn eigen operatie gepland en geregeld, als ik moest wachten op de dokter had ik nu nog op de MRI scan moeten wachten. :+

Prachtige foto's! <3

Captain

Berichten: 21336
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [VOLG] Mijn droompaard wordt werkelijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 06:22

Haha wat een boef!! :D Fijn dat je het toch positief af hebt kunnen sluiten. Voor het hoefjes geven, kun je hem niet ergens aan twee kanten vast zetten? Dat hij niet voor- of achteruit kan? Anders met een been longe gaan werken (hoef je niet te bukken) en het lopen negeren en stilstaan en voetje geven belonen. Of eerst leren te wachten op stemcommando en daarna voetje vragen terwijl je het commando voor wachten blijft geven. Een hoop mogelijkheden, even checken wat voor Yakari werkt. :j Sterker ben je niet, je moet slimmer zijn!!


Captain

Berichten: 21336
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [VOLG] Mijn droompaard wordt werkelijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 08:18

Zo heerlijk! <3 Met welk programma bewerk jij je filmpjes? En heb je zijn derde oor geknipt? Ik wil dat denk ik ook bij Annie doen want zit altijd te klooien met die manen maar ben bang dat het er bij haar zo vreemd uit gaat zien. :')





Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _l_amanda_l_, Amazonbot, Fenders, Granoek, Lanoca, leonie1988, SylS en 35 bezoekers