Wat waren/zijn nou echt fijne combinaties om naar te kijken?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Denise_Storm

Berichten: 2369
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 14:47

Ik weet nog heel goed dat ik, jaren geleden, als klein meisje de Olympische Spelen zat te kijken. Het magische moment van Anky die een uitgestrekte draf liet zien, vergeet ik echt nooit meer. Ik was zo onder de indruk, ze zweefde gewoon helemaal. Ik denk dat het nog met Bonfire was toen. Echt een moment uit de paardensport die ik nooit meer vergeet... <3

Storm in de Lente: [ITP] Storm in de lente: bloesemdroom komt uit!
http://www.swiffershoeve.nl - Dierenopvang bij ziekte van dier en mens
Haflinger Storm B+13 L1+5


Denise_Storm

Berichten: 2369
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 11:59

Karma schreef:
Denise_Storm schreef:
Ik weet nog heel goed dat ik, jaren geleden, als klein meisje de Olympische Spelen zat te kijken. Het magische moment van Anky die een uitgestrekte draf liet zien, vergeet ik echt nooit meer. Ik was zo onder de indruk, ze zweefde gewoon helemaal. Ik denk dat het nog met Bonfire was toen. Echt een moment uit de paardensport die ik nooit meer vergeet... <3


Was dit misschien nog Anky met Bonfire vóór de Sjef Jansen periode? Want dat was nog gaaf om naar te kijken!


Dat zou misschien wel kunnen, ik weet dat het op de OS was, ze won goud toen. Ik heb al zitten zoeken, maar kan geen beeldfragment terugvinden. Ik was echt nog een klein meisje, maakte zoveel indruk toen op me haha!

Storm in de Lente: [ITP] Storm in de lente: bloesemdroom komt uit!
http://www.swiffershoeve.nl - Dierenopvang bij ziekte van dier en mens
Haflinger Storm B+13 L1+5

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Elegance_, GoogleAdsense, Jennifer_S, Lukasje, Sababber, XladyX, Zinzi_jewel en 114 bezoekers