Wat kan ik op voorhand al kopen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ElsieC

Berichten: 223
Geregistreerd: 08-09-16
Woonplaats: Turnhout

Wat kan ik op voorhand al kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-17 17:08

Hey allemaal!

Over 10 maanden is het zover en kan ik eindelijk mijn eigen paard kopen. (Ik ga eerst nog 5 maanden op uitwisseling naar Zweden dus ik moet nog even geduld hebben.) En natuurlijk ben ik al ontzettend enthousiast en wil ik graag al dingen beginnen kopen zodat de kost wat kleiner is over 10 maanden en ik ondertussen al blij kan zijn met mijn spulletjes.
Dus nu vroeg ik me af wat ik allemaal al kan kopen. Het moeten dus dingen zijn die niets te maken hebben met de specifieke maat of de kleur van het paard. Het enige wat ik zeker weet is dat het een paard gaat zijn en geen pony en dat ik er dressuur mee wil rijden. Het paard gaat op vol pension zodat ik stilaan kan wennen aan hoeveel tijd er in een paard kruipt en meer kan leren over voeding etc.
Borstels en ruiteroutfits heb ik natuurlijk al.

Tot nu toe dacht ik aan:
Teugels
Beugels
Bordeaux sjabrak (gaat denk ik bij zowat elke kleur van paard)
Petrol sjabrak (idem)
Halster
Halstertouw
Shampoo
Hoefolie

Waar denken jullie nog aan?


ElsieC

Berichten: 223
Geregistreerd: 08-09-16
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-17 18:51

puppy1128 schreef:
LoveBodin schreef:
hier heb ik enkel een paar borstels gehaald. Hij werd afgeleverd met halster en touw.
Rest heb ik later allemaal bijgekocht/gekregen, op het moment dat ik dacht: goh, dat mis ik nu echt.


Hier ook.

Heb een longeerlijn gekocht tweedehands, omdat hij daar niet 'uit kan groeien' en over een jaar of twee af en toe zal gebruiken.. Scheelt mij op deze manier toch weer geld. :P

Verder heb ik al een dekje en hoofdstellen. Die zal hij op den duur ook wel passen.
En een bit, maar die had ik al heel lang.. Ooit gekocht voor de hond. Maar die is nog niet gepast. Pas over een jaar of misschien wel twee. :')

Een bit voor DE HOND?!

ElsieC

Berichten: 223
Geregistreerd: 08-09-16
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-17 10:44

Klare taal dus. Ik zal mijn enthousiasme moeten temmen met het maken van een verlanglijstje op Agradi :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: frutsel05, Groetje, Jet, Lanoca, Nienken, petraaken, Sterrenpony en 107 bezoekers