[VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

SteffiiY

Berichten: 22540
Geregistreerd: 26-04-06

Re: Ideetjes gezocht trainen driejarige

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 21:04

Wat is je uiteindelijke doel met het paard? als ik je begrijp word het een rijpaard/sportpaard toch?

Waarom zou je dan nu al de zweep willen ontwijken?

Horse power Chiquita
Perfect Present (Blue hors Farrell x Apache)
Never been more Happie (For romance X Vitalis)


SteffiiY

Berichten: 22540
Geregistreerd: 26-04-06

Re: Ideetjes gezocht trainen driejarige

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 23:03

Nou ik ben ook geen zweepgebruiker maar als jij wedstrijden wilt rijden zul je hem toch hieraan moeten laten wennen. Dan rijden er ook mensen met zweep in je bak. Nogmaals je hoeft de zweep niet te gebruiken om hem enkel vast te hebben.

Heb je eigenlijk ervaring met jonge paarden? Als ik je reacties lees heb ik zo'n idee dat je dit ervaring mist?

Horse power Chiquita
Perfect Present (Blue hors Farrell x Apache)
Never been more Happie (For romance X Vitalis)

SteffiiY

Berichten: 22540
Geregistreerd: 26-04-06

Re: Ideetjes gezocht trainen driejarige

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 08:54

Ik vind het apart dat je om tips vraagt maar elke tip die gegeven word, heb je een weerwoord op waarom je het niet wilt of niet zou willen.
Daarnaast kan ik uit de posts opmaken dat je niet veel ervaring hebt met jonge dieren opleiden, waarom begin je er dan weer opnieuw aan?

Als de vorige eigenaar een deken op kan gooien, waarom zou jou dit dan niet lukken?

Horse power Chiquita
Perfect Present (Blue hors Farrell x Apache)
Never been more Happie (For romance X Vitalis)

SteffiiY

Berichten: 22540
Geregistreerd: 26-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 13:45

TS, ik zit met verbazing alle reacties te lezen en dan vooral de reacties die jij zelf geeft op anderen. Je hebt op alles een weer-woord terwijl anderen gouden tips hebben. Daarnaast weet ik dat jij regelmatig in topics reageert met allerlei hatelijke tips(zo kwam ik laatste een topic tegen van een schimmeltje dat opgelapt word waar jij de grootste commentaar op had).

Als ik je zo hoor ben jij niet geschikt voor een jong dier, je duikt nu een neerwaartse spiraal in en eindigt van hier tot erger.

Horse power Chiquita
Perfect Present (Blue hors Farrell x Apache)
Never been more Happie (For romance X Vitalis)

SteffiiY

Berichten: 22540
Geregistreerd: 26-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 13:46

Zo lees ik in jouw berichten je volgende post:

Citaat:
is geen slecht advies hoor van je. Ik heb immers nergens vermeld wat ik inmiddels rechts wel kan. En jij hebt het dus in goed geweten verteld. :)

Als er nog tips zijn voor dingen die ik aan de longeersingel kan bevestigen als "schriktraining" dan zijn alle tips ook welkom. (Via pb om dit topic niet te vervuilen)

Waarom wil je dingen aan een longeersingel gaan bevestigen als hij zich al losrukt aan de hand? Moet je vooral iets aan zijn lijf gaan hangen, dat is de goden verzoeken.

Horse power Chiquita
Perfect Present (Blue hors Farrell x Apache)
Never been more Happie (For romance X Vitalis)

SteffiiY

Berichten: 22540
Geregistreerd: 26-04-06

Re: Ideetjes gezocht trainen driejarige

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 15:27

Jij wisselt van mening en van verhaal elke 2 minuten. Eerst is hij bang voor dekens, als je er commentaar op heeft is dat verleden tijd.

Ik zou maar uitkijken. Als hij nu al dominanter word omdat jij hem de baas niet bent zal hij straks ook wel ontdekken dat merries best interessant zijn.

Horse power Chiquita
Perfect Present (Blue hors Farrell x Apache)
Never been more Happie (For romance X Vitalis)

SteffiiY

Berichten: 22540
Geregistreerd: 26-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 15:28

Citaat:
Planning is castreren in september zodra er mindereen vliegen zijn.

Nog een quote van jou, meen je dit serieus?

Horse power Chiquita
Perfect Present (Blue hors Farrell x Apache)
Never been more Happie (For romance X Vitalis)


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, amber15, Christel1, EliseXJoelle, HarmanyL, moeshie, Patriesje, Vlindy, Waratje en 121 bezoekers