Paarden houden naast studie, haalbaar of onmogelijk?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

NadineBlabla

Berichten: 2151
Geregistreerd: 23-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 19:57

Ik heb een kleine 4 maanden geleden afscheid genomen van mijn pony door mijn studiekeuze... :(

Ik ga volgend jaar studeren in Utrecht, op kamers, aangezien ik anders 2x1,5/2 uur moet reizen per dag.
Ik heb mijn vwo niet fluitend doorlopen en merkte vooral het laatste jaar dat ik moeite had met het combineren van school en pony. Mijn pony was altijd enorm werkwillig en had er niet genoeg aan om een paar dagen ''alleen maar'' buiten te staan. We hebben overwogen om de pony mee naar Utrecht te verhuizen, maar ik kan nog totaal niet inschatten hoe veel tijd ik volgend jaar ga hebben. De pony thuis laten en een bijrijder vinden vond ik ook geen fijn idee.
Omdat ik mijn pony alle liefde en aandacht gun die ze verdient, hebben we de knoop doorgehakt en is ze van eigenaar verhuisd. Ze staat op een super adres met onwijs lieve mensen, op 3 kwartier afstand van Utrecht en ik mag altijd langskomen :)

Het was een rot besluit. Ik weet nog niet of het de juiste is, maar om het zekere voor het onzekere te nemen is dit het geworden. Ik wilde niet achter de feiten aanlopen mocht het allemaal niet lukken... Ik mis haar enorm, en wil wel graag bezig blijven met de paarden, maar ben nog aan het uitzoeken hoe dat allemaal gaat uitpakken volgend jaar :=

''Chaque battement de mon coeur est un je t'aime que je t'envoie''


NadineBlabla

Berichten: 2151
Geregistreerd: 23-10-11

Re: Paarden houden naast studie, haalbaar of onmogelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 10:20

@suada ik ga sociale geografie en planologie in Utrecht studeren :)

bijrijden tijdens studie lijkt mij een hele mooie optie :j veel mensen die dat doen ook zeg! toch de paarden met iets meer flexibiliteit . Denk dat ik daar ook naar op zoek ga :)

''Chaque battement de mon coeur est un je t'aime que je t'envoie''

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA, manubres, Selina en 35 bezoekers