Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 15:19

Kwam laatst een verhaal tegen op FB. Twee vrouwen deden zich voor als een stichting voor oude paarden en/of paarden die niet meer bereden mochten worden op te vangen, maar in werkelijkheid verkochten ze deze dan door als "goede" paarden achter de rug van de eigenaars om. De eigenaars kregen van hun dan een verhaal te horen dat hun pony gestorven was of een andere leugen. Ik geloof dat ze gepakt zijn omdat ze zwaar in de schulden stonden bij veel mensen en er toen controle over de vloer is geweest.

Jouw verhaal doet me heel hard hieraan denken. Ik snap best dat je je naar voelt, ik hoop dat je snel duidelijkheid vindt :(:)

Why change the past, when you can own this day?


Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 12:34

Ik zou ook graag een PB willen, vreemd verhaal hoor.. Ik hoop dat je wat duidelijkheid hebt kunnen krijgen.

Why change the past, when you can own this day?


Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Re: Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 23:44

Mijn god wat een aparte wending, ik kan me voorstellen dat de afgelopen dagen een rollercoaster van emoties geweest moest zijn :(:)
Wat fijn dat je je pony levend en wel gevonden hebt, en nog fijner dat ze een gouden thuis heeft! Zo zie je maar dat je onderbuikgevoel het 99% van de tijd juist heeft ;)

Why change the past, when you can own this day?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers