Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Banyu
Berichten: 12454
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 12:34

emilyslaluna schreef:
bigone schreef:
Ts, zolang je geen namen noemt kun je het verhaal over hoe het is afgelopen gewoon hier neer zetten.


Bedankt voor de tip. Echter zou ik het toch graag in PB doen. Want ik wil geen problemen. Ookal noem ik geen namen heb ik toch liever in PB.
Mijn excuses.


Hoe is het afgelopen?
Heb altijd je topic meegelezen.



Banyu
Berichten: 12454
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 18:29

prugelpiet schreef:
Ik heb je ook een pb'tje gestuurd, TS. Mocht iemand anders zich geroepen voelen het door te sturen Is dat ook prima hoor.

Ik ben nu ook wel heel nieuwschierig naar wie de nieuwe/oude (?) eigenaresse is die meeleest. Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal, dus mocht die zich geroepen voelen om zijn/haar verhaal ook neer te zetten, hou ik je niet tegen.


Hier nog geen pb gehad. Anders had ik n wel eventueel door willen sturen :)

Banyu
Berichten: 12454
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 08:40

AfricanLady schreef:
Wat erg voor je zeg :(
Als je het kwijt wil mag je altijd een pb sturen.


Same here! Sterkte meid!! :(

Banyu
Berichten: 12454
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 21:29

emilyslaluna schreef:
Hoi allemaal!

Hou je stoel maar eens vast, of iets anders als je niet op een stoel zit :') , want.......

LOTJE IS EINDELIJK THUIS!

Ik zal even uitleggen hoe het is verlopen :) .
Mijn oorspronkelijke bod werd dus geweigerd. Ik heb met mijn ouders besproken hoe we het verder gingen aanpakken. Vanmorgen heb ik een nieuw bod gedaan. De reactie hierop was alsnog een hoger tegenbod, maar wel lager dan de vorige. Wel werd er aangeboden om Lotje te brengen, dat scheelde voor ons wel trailer huurkosten ect. Omdat mijn ouders en ik het toch wel graag afgerond wilden hebben, zijn we akkoord gegaan mits dat Lotje vandaag gebracht kon worden. De manege eigenaar vond dat geen probleem en dus hadden we een deal!

Toen begon het bellen naar iedereen die ervan af moest weten. Mijn ouders waren aan het werk waardoor, ik eigenlijk alleen Lotje op zou moeten vangen. Gelukkig ging er een vriendinnetje/stalgenoot mee zodat ik er niet alleen voor stond. Om 16:00 uur kon ik hen verwachten. Door file is het 16:30 uur geworden, dit was niet erg, want dit gaf de staleigenaar de tijd om thuis te komen om er ook bij te zijn. Dat was super fijn!

En dan zie je de auto met trailer het erf op rijden! Ik was zo zenuwachtig! Niet normaal hoeveel buikpijn ik kreeg toen ik de trailer zag. De trailer was zo groot dat ik op geen manier Lotje kon zien. Na wat met de manege eigenaar gekletst te hebben, konden we Lotje uitladen en haar in de buitenbak/paddock/wei loslaten. Ik was benieuwd of ze het allemaal zou herkennen en zoals verwacht ging meteen haar hoofd naar beneden naar het gras :D . Ik heb de man zijn geld gegeven en ik heb het paspoort ontvangen.

De manege eigenaar, staleigenaar, mijn stalgenoot en mijzelf hebben nog even staan praten over Lotje en wat er allemaal gebeurd is. Dat was wel fijn, want het is eigenlijk toch een aardige man. Natuurlijk een zakelijke manege man, maar toch wel aardig. Nu je zijn gezicht en lichaamshouding bij zijn stem erbij hebt, dan komt die toch wel sympathieker over dan via de telefoon.
Na het kletsen heeft hij mij veel plezier gewenst en we hebben elkaar bedankt.

Daarna hebben we nog even gekletst met de staleigenaar over hoe gek het eigenlijk is om nu Lotje in de wei te zien, terwijl ze niet zo lang geleden eigenlijk 'dood' was.
Na het kletsen hebben mijn stalgenoot en ik Lotje lekker gepoetst, want ze had ondertussen lekker liggen rollen in de weinige zandstukjes die er waren :+ .

Ik zal maar ophouden met typen en nu jullie de lang verwachte foto's tonen! <3


[ [url=m/rkS56u.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/aIAEsa.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8l4cq3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor alle steun! Als jullie willen kan ik nog steeds updates geven over hoe het met Lotje gaat :) . Let me know!



Wauw wat een plotselinge wending! Had beetje voorgenomen dat je het niet meer ging lukken. Maar meid wat ben ik trots op je doorzettingsvermogen!
Dat jullie maar lekker samen veel.mogen in halen & Lotje lekker oud mag worden bij je!! :*

Banyu
Berichten: 12454
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 10:34

Ligt die nu in de winkel of loop ik mis? :+

Banyu
Berichten: 12454
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 18:34

Shanna schreef:
Een bekend verhaal in de penny!

[ [url=m/vbkdJx.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/VoERYJ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Helaas lag de nieuwe al in de winkel..

Banyu
Berichten: 12454
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 20:26

Hier helaas niet meer :(

Banyu
Berichten: 12454
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 20:28

Of ik heb verkeerd gekeken wabt die opbde site staat met nieuw in de winkel staat nr 3 op

En die hier gepost werd staat nr 4 2018 op.

Ga morgen toch nog eens kijken.

Banyu
Berichten: 12454
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 21:06

Jammer... las dit oo fb

Hij is te koop tot woensdag 28 februari.

Toch echt te laat! :(


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Clmr, IASCrawler, MyWishMax en 31 bezoekers