Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 14:21

Palmera schreef:
emilyslaluna schreef:
Voor degenen die het einde willen weten, ik wil het best via pb met je delen. Maar ik noem sowieso geen namen oid. Ik moet wel zeggen, het is niet geƫindigd hoe ik had gedacht... Bedankt nogmaals voor alle tips.


En:

emilyslaluna schreef:
Bedankt voor de tip. Echter zou ik het toch graag in PB doen. Want ik wil geen problemen. Ookal noem ik geen namen heb ik toch liever in PB.
Mijn excuses.


Ik vind dit altijd zo flauw. Als je een topic opent, zinnige tips en een hoop medeleven krijgt en zelfs contact krijgt, waarom moet de rest dan over PB? Het zal vast geen staatsgeheim zijn, het is ook geen extreem delicaat onderwerp, en het mag uiteraard anoniem gehouden worden.

En nee, niemand is iets verplicht op bokt, maar het is wel flauw. :)

Lijkt me ook geen rocket science dat de pony dus niet ingeslapen is zoals in eerste instantie wel beweerd is. Daar heb je geen pb voor nodig hoor.


Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 09:23

Ik denk ook niet dat wij dat zo vanachter ons scherm kunnen beoordelen. Er zijn zat oude pony's die graag nog een beetje rond hobbelen met een klein kind erop, ookal lopen ze niet helemaal goed meer. Natuurlijk is een manegeles niet heel ideaal, maar TS kan nu moeilijk ineens de pony opeisen. Met wat geduld bereikt ze waarschijnlijk een stuk meer.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, Blacky94, BlueStocking, daiswees, Danij, Devitootje, hollie, ijslandfan, laura22, meniekske, Sanne_zepp, Titsia, Vagabondo, xDeena_, xRaisin en 149 bezoekers