Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Moderators: RianneH, Lous, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:39

Ik zou ook wel een pb willen want ik ben best benieuwd wat er uiteindelijk met je paardje is gebeurd... Een vriendin van me heeft jaren terug in goed vertrouwen haar paard voor weinig verkocht, omdat ze door omstandigheden het niet meer kon betalen. Paard zou met gehandicapte kinderen lopen, vriendin wou haar paard eens opzoeken, maar smoesje op smoesje volgde... ze heeft haar paard nooit meer gezien.

Achteraf bleek haar paard op dag 1 na aankomst al doorverkocht.

Helaas is haar verhaal geen uitzondering.

If life gives you melons you might be dyslectic.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 15:03

lindahertha schreef:
wat goed einde zeg! het is je van harte gegunt..mooi verhaal voor
hart van Nederland!! :-)

Misschien niet eens zo gek idee. Het zou een goede waarschuwing zijn voor iedereen die overweegt zijn niet helemaal gezonde paardje weg te geven of goedkoop te verkopen.

Wel heel super dat het toch nog zo'n goed einde heeft gekregen, dit " Hart van Nederland/Pennie-verhaal."

:-)

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 12:21

lindahertha schreef:
een paard met atrose is niet meteen afgeschreven hoor, die van mij had het ook, en is er 30 mee geworden. tot de laatste dag "gereden' . Natuurlijk is dat rijden aangepast. en wordt het een rondje stappen, maar hij deed dat met zo veel plezier!! En hoe meer het paard beweegt hoe beter het is. Oma met reuma wordt toch ook niet meteen ingeslapen. En tuulijk hangt het af van de mate van artrose. Gaan ze kreupel lopen dan hebben ze pijn, niet meer op rijden...Gaan ze in de wei ook slecht worden, dan moet je een beslissing nemen...

En ik heb ook artrose en zit ook niet te wachten op een spuitje hoor. :D Ik ben gewoon minder belastend werk gaan zoeken. Want juist fysiek zwaar werk breekt iemand met artrose op. Regelmatige beweging niet. Dat de pony van TS rondjes moet lopen in de manege terwijl hij onregelmatig (=pijn) loopt is natuurlijk niet goed.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie