Epplejack drachten ?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Perryx
Berichten: 2503
Geregistreerd: 11-02-13

Epplejack drachten ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-17 22:01

Ik weet dat dit topic hier niet goed staat, maar ik kom er niet uit waar het wel zou moeten staan.. sorry!

Ik zit met het volgende, ik wil graag zaterdag naar de epplejack in drachten, maar nu vraag ik mij af hoe dit zit met de trein... wij gaan van uit hengelo ov, rijd er een trein naar drachten, of bus ?! en hoe ver is het lopen vanaf station ? wie kan ons helpen??

Szan

Berichten: 6647
Geregistreerd: 29-03-08

Re: Epplejack drachten ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 22:02

Even het adres van de Epplejack op www.9292.nl invoeren en je vraag is beantwoord :)

Steef
Berichten: 5309
Geregistreerd: 23-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 22:02

-
Laatst bijgewerkt door Steef op 22-02-23 06:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Joltsje

Berichten: 9024
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 22:03

Nee, hier hoort ie inderdaad niet.

Er gaat geen trein naar drachten.
Je zou met de trein naar groningen of leeuwarden kunnen en dan met de bus

Dancyy
Berichten: 2698
Geregistreerd: 03-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 22:03

Szan schreef:
Even het adres van de Epplejack op http://www.9292.nl invoeren en je vraag is beantwoord :)

:j
Je moet nog wel een flink eind over het industrieterrein daar lopen want er rijd daar geen bus.

Kabayo

Berichten: 13902
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 22:04

Rijd wel een bus naar drachten. Geen trein. Verder kan ik je niet helpen qua vervoer :+

Wel kan ik je vertellen dat EJ drachten klein is. Ik vind het een saaie sfeer hebben. Tentenkamp is wel eens leuk, veel korting, maar wel veel oud troep (wel nieuw, maar uit 1980 ofzo)
Ik zou er geen trip vanuit Hengelo over hebben. Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zeg het alvast :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 22:09

Tis een goed kwartier lopen vanaf de bushalte Omloop. (Dichtsbijzijnde halte)
Als je rustig aan loopt en goed oplet is het geen probleem met vrachtwagens etc.
En als je de terugreis moet wachten op de bus kun je even naar de mac... Want die zit bij de halte :P


Even via 9292.nl kijken hoe je bij de omloop komt ;)

Perryx
Berichten: 2503
Geregistreerd: 11-02-13

Re: Epplejack drachten ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-17 22:13

Ik heb even gekeken en volgensmij is Zwolle beter te doen, is dat ook groter en leuker dan drachten en tentenkamp?

Anoniem

Re: Epplejack drachten ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 22:15

Hengelo- EJ drachten is drie uur enkele reis zie ik. Dus dan zou ik inderdaad voor zwolle gaan.

Met tentenkamp geen ervaring ;)

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 22:17

Ik ben een keer in drachten geweest, met de auto en hoefde nauwelijks om maar het is echt zonde van de tijd. T is er een zootje meg ongeinteresseerd personeel. Was er heel snel en met lege handen weer weg...

Perryx
Berichten: 2503
Geregistreerd: 11-02-13

Re: Epplejack drachten ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-17 22:18

Dan gaan we voor Zwolle

Dancyy
Berichten: 2698
Geregistreerd: 03-11-15

Re: Epplejack drachten ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 22:19

Ik zou ook voor zwolle gaan :j voor de tentenkamp hoef je het ook niet te doen, alleen nog maar oude zooi over.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 22:20

Perryx schreef:
Ik weet dat dit topic hier niet goed staat, maar ik kom er niet uit waar het wel zou moeten staan.. sorry!

Ik zit met het volgende, ik wil graag zaterdag naar de epplejack in drachten, maar nu vraag ik mij af hoe dit zit met de trein... wij gaan van uit hengelo ov, rijd er een trein naar drachten, of bus ?! en hoe ver is het lopen vanaf station ? wie kan ons helpen??


Plan je route op 9292ov. :')

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 22:34

Mwa ik vond de 1e x tentenkamp Drachten niet per se vervelend. Of ik er een reis van 3 uur voor over zou hebben weet ik niet... Maar toen toch wel een paar hele leuke dingetjes gekocht voor een leuke prijs. Maar idd ook veel troep en graaibakken.

Oja TS; als je een keer uitgebreid wil shoppen moet je naar Equitana gaan

Dancyy
Berichten: 2698
Geregistreerd: 03-11-15

Re: Epplejack drachten ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 22:37

Eerst zat er nog wel leuk spul bij maar nu is alleen de oude zooi nog over :=

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Re: Epplejack drachten ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 22:40

Als je dan toch naar een epplejeck gaat, zou ik naar Heemskerk gaan. :P Met Zwolle ook niet hele goede ervaringen gehoord...

grijzemuis
Berichten: 168
Geregistreerd: 12-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 22:42

Nee zonde van je tijd,dan kunt je beter naar Zwolle gaan. In drachten is bijna alles echt back tot the 80's. Maar ook Zwolle is niet groot hoor.

Anoniem

Re: Epplejack drachten ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 22:46

Zwolle vind ik zelf leuker op koopzo ndag. Dan zijn er veel dames om je te helpen! En de sfeer is dan leuk. De winkel zelf is wel heel mooi, maar ik verkies toch de divoza staphorst boven de ej als ik moest kiezen. Vind divoza toch net wat goedkoper denk ik.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6625
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 23:05

pimaude schreef:
Zwolle vind ik zelf leuker op koopzo ndag. Dan zijn er veel dames om je te helpen! En de sfeer is dan leuk. De winkel zelf is wel heel mooi, maar ik verkies toch de divoza staphorst boven de ej als ik moest kiezen. Vind divoza toch net wat goedkoper denk ik.

Divoza goedkoper dan epplejeck? Dat vind ik knap! :')

Ik heb prima ervaring met de EJ in Drachten en ik kan er altijd prima rondneuzen. Maar ik heb dan ook niet zo vaak echt specifiek iets nodig.

Anoniem

Re: Epplejack drachten ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 09:26

Ja, naar mijn idee haha omdat ze meer eigen merken hebben! Maar correct me if i'm wrong!

Perryx
Berichten: 2503
Geregistreerd: 11-02-13

Re: Epplejack drachten ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-17 09:28

Het maakt voor mij niet uit hoe die mensen er zijn, ik red me wel.
Het gaat mij er om dat ze de spullen hebben die ik nodig heb

_Woodstock

Berichten: 184
Geregistreerd: 16-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 09:29

TerraHowrse schreef:
Szan schreef:
Even het adres van de Epplejack op http://www.9292.nl invoeren en je vraag is beantwoord :)

:j
Je moet nog wel een flink eind over het industrieterrein daar lopen want er rijd daar geen bus.

er zit toch een MC Donalds naast? Toen ik naar Tentenkamp ging met mijn vriendinnen zijn we uitgestapt bij de MC Donalds bij de haven en moesten we denken ik 8 minuten lopen. Vond ik zelf nog meevallen! We waren met de trein naar Groningen gegaan en vanuit daar met de bus (en overstappen bij van der Valk) De bus was ongeveer een half uurtje!!!

damduns

Berichten: 49
Geregistreerd: 17-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 13:09

Ik vind EJ drachten persoonlijk veel leuker shoppen dan in Zwolle. Maar Heemskerk is ook heel leuk. Geen halte echt in de buurt.

RianneH

Berichten: 28227
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Epplejack drachten ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 13:13

EJ Zwolle vond ik juist weer niet heel prettig. Wel leuke ervaringen met Drachten, en in de tentenkamp goedkoop een goede (maar zeer oud type) rijbroek kunnen scoren, maar verder is het wel erg goed zoeken naar leuk spul.
Amersfoort heeft ook een prima EJ, is dat niet dichterbij? Geen idee wat het OV ernaartoe doet overigens.

Tymbalia

Berichten: 362
Geregistreerd: 09-06-09
Woonplaats: drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 13:27

Perryx schreef:
Het gaat mij er om dat ze de spullen hebben die ik nodig heb


Dan zou ik eerst wel bellen naar het filliaal waar je heen wilt of ze alles wel hebben, kom er af en toe maar vaak is het geen ik nodig ben niet op voorraad en kan ik later nog een keer weer heen dus bel ik als ik wat nodig ben eerst op of het op voorraad is.