Naar Buiten!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MachoxSien

Berichten: 4
Geregistreerd: 05-10-16
Woonplaats: Gorssel

Naar Buiten!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-17 20:58

Wie houdt er nog meer het meest van lekker buiten erop uit trekken met je paard/pony? *\o/*

Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 21:01

Heerlijk! Vooral met m´n tinker door het bos, waar niemand is, en er echt rust is.

friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 21:03

Ja wij gaan regelmatig op buitenrit. Bij ons in de omgeving maar ook naar het bos en regelmatig een weekend of iets langer naar het strand of andere boslocatie. Als je zin hebt om een keer mee te gaan kijk dan eens op mijn website. Gezelligheid staat voorop en meestal aangepast qua rijden, dus iedereen kan mee. Als wij op vakantie zijn en de groep is iets groter (denk dan aan een 6 tot 8 personen) wordt er vaak wel gesplitst qua rijden zodat iedereen de afstand en het tempo kan rijden dat hij of zij wil.
En de gezelligheid van elkaar buiten het rijden om.

MachoxSien

Berichten: 4
Geregistreerd: 05-10-16
Woonplaats: Gorssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-17 21:04

Ahh leuk een tinker! Ik heb een haflinger en een kwpn x holsteiner, echt heerlijk buiten!

Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 21:05

MachoxSien schreef:
Ahh leuk een tinker! Ik heb een haflinger en een kwpn x holsteiner, echt heerlijk buiten!

Nice! Tinkers zijn inderedaad leuk, maar je moet er wel voor werken, zeg maar.

MachoxSien

Berichten: 4
Geregistreerd: 05-10-16
Woonplaats: Gorssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-17 21:06

Leukk, bij ons kan je alleen het bos in en na een uurtje rijden ook de heide op. Echt super, maar ik zou ook nog weleens naar het strand willen met m'n paardjes.

puppy1128

Berichten: 5009
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 21:07

Hier ook heerlijk wandelen met die van mij! Zondag zijn we voor het eerst met de fiets gegaan, hij mocht verhuizen. Ging super voor de eerste keer. :D

Hopelijk weer snel naar het strand wandelen, maar eerst mag hij lekker wennen op zijn nieuwe plek. :)

Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 21:08

MachoxSien schreef:
Leukk, bij ons kan je alleen het bos in en na een uurtje rijden ook de heide op. Echt super, maar ik zou ook nog weleens naar het strand willen met m'n paardjes.

Bij ons heb je bossen en heides, wel afwisselend landschap. Vooral de heuvels zijn goed voor die achterhand! Ook staan er hier in het bos van die oude ruïnes, maakt het sfeertje wel weer compleet.