Geschikte paard? (foto's)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Sirius_

Berichten: 10947
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-01 14:54

ben ff snuffelen op marktplaats Lachen
Een 11 jarige bruinschimmel newforestpony merrie (geen papieren) 1.30m klinisch gekeurd.
Super lieve en makke kinderpony ook geschikt voor de beginner zet geen stap verkeerd.
Is 100% verkeersmak ook super braaf op stal en met poetsen zeer lief voor kinderen.
Incl. pagonyzadel 16 inch. Hoofdstel bucasregendeken zweetdeken uitstapdeken vaste prijs.
Fl. 2750.00 zeer goede stal vereist met zomers weidegang, mag ook voor
De manege zijn (uitsluitend een hele goede en bekwame natuurlijk) want het paardje loopt
Heel graag en heel makkelijk. Is ook zeer makkelijk te rijden zowel op been of op stem, je
Krijgt dr alleen al met stem geluid in alle gangen. Ze kan ook heel goed springen, vind ze ook
Heel leuk, ze heeft geen wedstrijden gelopen. Een foto kan ik per email versturen op aanvraag.
Omgeving amsterdam tel: 0204360788 mobiel. 0626778071
Afbeelding
I.v.m mijn zwangerschap moet ik helaas mijn pony verkopen. Het is een zeer lieve leuke soms wat eigewijze vos kleurige New Forest pony. stokmaat 1.47 en geboren op 26-04-1991. Haar ouders zijn v. Melle Jerom en m. Elshof Leandra (stamboekpapieren). In het verleden heeft zij L dressuur gelopen.
Haar eisen zijn:
- een goed tehuis
- veel aandacht
- lekker stukje groen land
- bezitten over enige rij ervaring
Wanneer jullie interesse hebben in mijn pony , hoor ik graag van jullieAfbeelding
lijkt er een geschikt?
en hebben jullie nog advertenties?
(gezien de vergelijkingen ken je mn smaak ontdekken *LOL* nf of welsh merrie)

_________________
<FONT COLOR="deeppink">Welcome to karma hotel looks like heaven but could be hell
*Olwees kiep on drieming*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pam op 2001-06-17 14:55 ]</font>



Sirius_

Berichten: 10947
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-01 15:02

ja die vind ik ook zo gaaf! ligt eraan of ik nog iets leukers tegenkom.
ik ben btw 167 en weeg maar 47 kilo (niet zo zwaar toch?) dus een klein ponytje kan volgens mij best wel Verward

Sirius_

Berichten: 10947
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-01 15:06

die vind ik de leukste uitstraling hebben. ik ga de eigenaresse nu mailen of ze er nog is en of ze eventuele foto's nog heeft enzovoorts.
*spannend is dit* *LOL*

Sirius_

Berichten: 10947
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-01 15:26

een bijrijder heb ik al (iemand die t wilt doen) stal is nog plaats op de manege, en mn ouders willen alleen weten hoe het nou zit met de kosten enzo, zodat ze niet inene 100,- extra betalen zonder te weten waarvoor (simpel voorbeeld) dus dat zit wel goed denk ik Lachen

Sirius_

Berichten: 10947
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-01 15:32

dit zijn ook maar 2 opties hoor Lachen die eerste is braaf enzo goed voor een beginner (beter dan een 6 jarig oningereden paard *LOL*)
maar die vind ik niet zo ...
de 2e lijkt me al een stuk beter, heeft ook een lekker koppie, ik heb net info aangevraagd (of hoe je dat wilt noemen)
maar als je een leuke e pony weet hoor ik t graag Lachen

Sirius_

Berichten: 10947
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-01 21:20

Jolanda is een NF merrie met papieren, zij is de moeder van Merlin, Mabel en Ilse. zij is 12 jaar, 1.45 meter en volledig ingereden en verkeersmak, perfect voor beginners. loopt een leuke dressuurproef en kan ook goed springen, doet alles voor je. vraagprijs 2750 gulden
[img]../upload/8/jovijolanda2.jpg[/img]

van de site van cash *LOL*

geen leuke nf'jes meer? Verdrietig

Sirius_

Berichten: 10947
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-01 18:56

op dit moment wil ik een pony Lachen of een groninger. zie ook nav new forest.

Sirius_

Berichten: 10947
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-01 19:09

ohh ik dacht dat je een andere bedoelde.
sowwie!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 109 bezoekers