verkeermak maken?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mate
Berichten: 188
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: haarlem

verkeermak maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-02 18:48

een tijdje geleden ging ik vrij vaak met mijn paardje naar buiten lekker wandelen en zelfs langs het spoor voo de eerste keer sckrok ze niet van de trein. we zijn toen verhuisd naar een nieuwe stal en daar heeft ze zo een 3 maanden alleen maar op het erf geweest. de bak was vandaag weer eens nat dus ik dacht; laat ik een stukje gaan lopen. mijn vriendin was mee en alles ging goed nou ja af en toe sneller stappen weer achteruit gezet en het ging wel weer. totdat we gingen grazen (nou ja zij dan Haha! Koe ) opeens liepen er 2 paarden langs en ze werdt flink hysterisch. nou ja paarden dus voorbij weer snel grazen hoofd omhoog jullie kennen het vast wel. later kwam er een ratel brommer voorbij. bokken Extreme duivel omhoog gaan. op zich ging het nergens over maar ze is dan zo sterk. ik was echt bang om haar niet te houden. gelukkig gaf ze het op en vroeg mijn vriendin om spikkel te aaien want ik was zelf ook erg in schok. ( Lips are sealed weet het mag niet maar ik zag haar al helemaal de weg over rennen want zoiets heeft ze nog nooit gedaan)
gelukkig was ze wel weer redelijk rustig en zijn we weer naar huis gegaan.
nou gaan we dus wel weer vaker naar boven. zoadra de spierpijn uit mijn arme arm weg is.

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 19:29

aha
ja misschien ook gewoon wennen aan de nieuwe omgeving
als je dat misschine vaker doet went ze weer an het verkeer dat ze nu al een tijdje niet meer gezxien heeft

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 20:32

`Misschien met een andere pony mee!

mate
Berichten: 188
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-02 21:57

idd ik ga het ook vaker doen. wel met iemand erbij. en met een andere pony dan zal er wel voldoende afsand (ze kan zo lekker draaien) gehouden worden. we hebben wel een hele makke pony die mee kan ga ik ook zeker proberen maar ik neem wel een persoon zonder pony mee en extra touw voor alle zekerheid.
pff wat een indruk kan ze maken zeg door te bokken Extreme duivel aan het touw! ik stond echt wel even te shaken daar. en spikkel trouwens ook.
maarja ik wil volgend jaar toch echt een keurinkje lopen en buiten rijden en we moeten er toch doorheen. toch is ze heeeel Schijnheilig lief Schijnheilig hoor!