Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pinda_Dipje
Berichten: 3464
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Oene

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 23:32

Ik heb me ook aangemeld vanmorgen, het word op een interessante en heldere manier gebracht. Fijn als richtlijn nu ik weer een aantal jonge paarden onder mijn kont heb.

jillaroo

Berichten: 306
Geregistreerd: 31-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 13:23

Ik heb me ook aangemeld en de eerste video's bekeken. Die zijn helder en er zijn ook al een aantal vragen van deelnemers beantwoord, met nuttige en praktische antwoorden.Wat mij vooral aanspreekt is dat je heel systematisch meegenomen (lijkt te) worden in het doorlopen van de verschillende stappen in de africhting. Dat dwingt je om (nog) consequenter te zijn en ik denk zeker dat het de training ten goede komt. Ook geeft het me goede ondersteuning bij het lesgeven en kon ik gelukkig constateren dat ik zeker niet alles verkeerd doe :o

Babette

Berichten: 1775
Geregistreerd: 13-09-06
Woonplaats: Rotterdam

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 13:25

Ik heb mij gisteren ook last minute nog aangemeld voor de oude prijs. Heb er onwijs veel zin in.

Hoeveel dagen duurt het voor je toegang krijgt?

Pinda_Dipje
Berichten: 3464
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Oene

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 13:47

Babette: Ik had direct toegang. Als het goed is heb je een mailtje in je inbox ontvangen.

Babette

Berichten: 1775
Geregistreerd: 13-09-06
Woonplaats: Rotterdam

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 13:49

Oke, dank je Pinda dan weet ik al wat het probleem is. Ik heb het uiteindelijk via de bank overgemaakt ipv paypall of cc want dat kreeg ik niet voor elkaar.
Dus ik zal eventjes geduld moeten hebben :D

Pinda_Dipje
Berichten: 3464
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Oene

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 14:07

Oh echt? Ik heb het via de rabobank overgeboekt en had vanaf dat moment direct toegang. :D Ik ben er erg over te spreken tot dusver, komt erg duidelijk over.

ceylonsil
Berichten: 83
Geregistreerd: 07-07-11

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 15:01

Jammer zie nu die sneak preview pas pas anders had ik me ook aangemeld. Ziet er goed uit idd.

Babette

Berichten: 1775
Geregistreerd: 13-09-06
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 15:33

Pinda_Dipje schreef:
Oh echt? Ik heb het via de rabobank overgeboekt en had vanaf dat moment direct toegang. :D Ik ben er erg over te spreken tot dusver, komt erg duidelijk over.


Ik heb het zelf nogal omslachtig gedaan, maar ik weet zeker dat ik op korte termijn er ook aan kan beginnen :)

Heb er zin an *\o/*

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 17:26

Ook gisteren aan gemeld, ben benieuwd.

Babette

Berichten: 1775
Geregistreerd: 13-09-06
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 20:44

Jahoor ik kan er ook op *\o/* *\o/*

connepon85

Berichten: 1401
Geregistreerd: 10-01-08

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 21:55

Hey, wat leuk dit topic! Gisteravond hebben we nog een aantal mensen toegang gegeven die niet automatisch toegang hadden gekregen. We hebben een nieuw systeem en het is nog steeds een raadsel waarom het niet bij iedereen automatisch verloopt.

Dus gisteravond hebben we alle aanmeldingen nagelopen en toegang gegeven aan de mensen die dat nog niet hadden.

Je houdt inderdaad gewoon toegang en je kunt vragen/filmpjes blijven sturen. Iedereen heel veel succes en plezier!!!

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 11:10

Ik kon er zondag in ieder geval wel gewoon op.
Maar is nog even zoeken naar het een en ander, soms ben je iets kwijt, wat je eerder had zien staan.

Morgen paard mee naar kliniek in Utrecht, hoop dat ze niet te ziek wordt, zo wel, dan kan ik tijdelijk weer niet rijden.
Stukje dat ik gezien heb was passend bij dat gene wat ik me van de cursus jaren geleden terug herinnerde.
Had alleen nog meer filmmateriaal verwacht en tips voor module 1 :D :+ Ben hebberig.
(komt vooral omdat ik het voorlopig toch niet in praktijk kan brengen.)

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 11:13

Sjolvor hopelijk valt het mee.

Ik had voor module 1 ook gehoopt op een filmpje waarbij echt net met de contactteugel gestart wordt waarbij het paard in het begin nog niet perse een positieve reactie geeft en dan hoe je dat oplost want ik ben bang dat het mij niet in 1x zo mooi lukt als het beeld in de filmpjes

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 11:33

Hier is het zeker nooit zo mooi gelukt als in de filmpjes, maar allicht als jij en ik materiaal insturen dat ze dat kunnen gebruiken voor uitleg en hoe je dat zou moeten oplossen?

En heel eerlijk, zij zijn stuk handiger dan ik ben en sneller, de theorie is wel heel logisch en simpel, maar oooohhhhh, die uitvoering.... :o :+

connepon85

Berichten: 1401
Geregistreerd: 10-01-08

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 17:13

Grappig dat daar nu om gevraagd wordt, want ik heb zojuist 45 minuten aan beeldmateriaal toegevoegd van een 4,5-jarig paard wat moeite heeft met de contactteugel. We kregen namelijk die vraag ook al van een deelnemer die 25 november is gestart (toen de training begon) en toen hebben we een oproep gedaan onder de deelnemers. Twee deelnemers mochten bij Rien komen voor een les. De eerste les heb ik zojuist geupload. Je vindt hem onder "extra" na video 7. :)

Lauke

Berichten: 4253
Geregistreerd: 22-11-08
Woonplaats: Bunschoten-spakenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 17:19

Super! Ga vanavond er even voor zitten *\o/*

Ik vroeg me ook af of bijvoorbeeld filmpjes die worden ingestuurd door anderen, ook uiteindelijk te bekijken zijn? (Mits de deelnemer dat wil natuurlijk) Lijkt me erg leerzaam en ik zou het bijvoorbeeld niet erg vinden om mijn filmpje te delen met de rest :)

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 18:33

Connepon wat enorm fijn dat materiaal

Ik heb vandaag voor het eerst geprobeerd en het viel me in die zin mee dat er ook stukjes waren dat ze haar hals liet zakken want eerlijk is eerlijk ik had verwacht dat ze de hele tijd met haar kop in de lucht zou lopen

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 19:20

Ik heb net het nieuwe filmpje bekeken en daardoor werd het veel duidelijker. Bedankt connepon

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:21

Super!! Die moet ik dus nog kijken, ben benieuwd.

Allicht dat er voor ons probleem ook een oplossing zit in dat filmpje.

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 21:26

Aanvulling gezien, is handig, wordt het wat uitgebreider uitgelegd! Heb ik echt wat aan.
(heb dan nog zat problemen over, maar als we van de week wel de kans krijgen een keer te rijden, kan ik het enthousiast toe gaan passen)

0011223344
Berichten: 450
Geregistreerd: 29-08-09
Woonplaats: Bij mijn paard in de tuin

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-17 21:44

Ik heb de eerste filmpjes ook gekeken. Super leuk en nu al ontzettend leerzaam. Ik ga er morgen direct mee aan de slag!

Lauke

Berichten: 4253
Geregistreerd: 22-11-08
Woonplaats: Bunschoten-spakenburg

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 22:01

De toevoeging is top! Heb hier heel veel aan. Is nu ook wat duidelijk hoe je je paard dan kan uitnodigen naar die fijne houding bijvoorbeeld :) Erg blij mee!

jillaroo

Berichten: 306
Geregistreerd: 31-01-10

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 11:02

Goed nieuws! Ik ga gelijk kijken zo :-)

connepon85

Berichten: 1401
Geregistreerd: 10-01-08

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 20:35

Heel fijn om te horen dames! Vandaag heeft Rien ook weer vragen beantwoord en die komen hopelijk morgen online. Ik heb alleen een tas met snoertjes van de camera bij Rien laten liggen, dus even kijken of ik morgen een ander snoertje kan halen, zodat ik de audiobestanden op de computer kan zetten. 8)7

Ik had vandaag ook mijn paard mee. Ontzettend fijne les bij Rien gehad. Ik kan echt zeggen dat het mij heel erg helpt dat ik ook de online training volg. Sommige mensen willen liever gewoon les maar het is echt fijn om een overzicht te hebben. Ook als je dus al bij Rien lest.

Hetzelfde als je in een auto stapt. Het is toch wel fijn als iemand van tevoren even uitlegt hoe alles werkt dan dat je de auto start en maar gewoon wat begint te doen.

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 21:01

Snoertjes laten liggen :+ hoe kan je ons dat nou aandoen!!! -O-

Benieuwd naar de nieuwe audio bestanden.