Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
0011223344
Berichten: 450
Geregistreerd: 29-08-09
Woonplaats: Bij mijn paard in de tuin

Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-16 12:19

Beste Bokkers,

Ik kwam een online training tegen op DressagePro, van Rien van der Schaft. Het heet Van Basis tot Grand Prix. Ik kopieer even een stukje:

Citaat:
In 99% van alle gevallen lopen we in een klasse vast omdat één van de volgende drie aspecten niet goed voor elkaar is, namelijk de takt, ontspanning of de aanleuning. In deze online training van Rien van der Schaft leer je welke fases je moet doorlopen om het hoogste niveau te kunnen behalen op een correcte en eerlijke manier.


Ik heb Rien een aantal keer les zien geven op de Masterclasses van Paard&Lifestyle en ben fan van zijn vriendelijke manier van trainen. Ik vraag me af of er al bokkers zijn die ervaring hebben met deze training. Het lijkt me ontzettend interessant maar ben benieuwd hoe jullie de filmpjes toepassen in je dagelijks rijden.

Brand los, ik hoor het graag! :D


0011223344
Berichten: 450
Geregistreerd: 29-08-09
Woonplaats: Bij mijn paard in de tuin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-16 16:15

Ik wil ook graag de linkjes naar je filmpjes lucifertje, maar ben vooral op zoek naar ervaringen met de online training.

Ik ben er al wel van overtuigd dat Rien super les kan geven. Was het een eenmalige les of les je vaker bij hem?

0011223344
Berichten: 450
Geregistreerd: 29-08-09
Woonplaats: Bij mijn paard in de tuin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-16 14:32

Leuk zeg! Ik wacht nog even op wat meer ervaringen voor ik me aanmeld. Ik vind het een hoop geld. Hoorde wel dat ze deze week een filmpje gaan maken over hoe de training eruit ziet, een soort voorbeeldfilmpje.

0011223344
Berichten: 450
Geregistreerd: 29-08-09
Woonplaats: Bij mijn paard in de tuin

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-16 18:26

Ik wil ook het liefst bestellen voor 1 januari, maar wilde hier even kijken of iemand er ervaring mee had. Ik vind het vooral interessant hoe je de filmpjes toe kan passen in het trainen van je paard, aangezien niemand je toe staat te schreeuwen langs de bakrand :')

0011223344
Berichten: 450
Geregistreerd: 29-08-09
Woonplaats: Bij mijn paard in de tuin

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-16 18:52

Ik ben wel lid van de training van Tristan Tucker en Rico Schuijers voor mentale focus. Ik heb daar heel veel aan!

0011223344
Berichten: 450
Geregistreerd: 29-08-09
Woonplaats: Bij mijn paard in de tuin

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-16 15:24

Je kan de filmpjes weer ophalen en je kunt (bij Tristan Tucker) ook altijd vragen blijven stellen. Tot minimaal vijf jaar na aanschaf staat er in de voorwaarden, maar waarschijnlijk langer.


0011223344
Berichten: 450
Geregistreerd: 29-08-09
Woonplaats: Bij mijn paard in de tuin

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-16 20:39

Ik heb me toch aangemeld. Vind het reuze interessant en ga het gewoon proberen. Het ziet er super goed uit op de sneak preview en ik heb er nu al zin in om ermee te trainen.

0011223344
Berichten: 450
Geregistreerd: 29-08-09
Woonplaats: Bij mijn paard in de tuin

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-17 20:44

Ik heb de eerste filmpjes ook gekeken. Super leuk en nu al ontzettend leerzaam. Ik ga er morgen direct mee aan de slag!

0011223344
Berichten: 450
Geregistreerd: 29-08-09
Woonplaats: Bij mijn paard in de tuin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-17 18:38

Voorheen organiseerde Conny soms een trainingsweekend. Daar zou ik nu ook erg graag heen willen.

Het trainen gaat hier erg goed. Mijn paard pakt het super op en ik merk nu al dat hij veel beter reageert op mijn beenhulpen en beter wordt in de aanleuning. Heel fijn zo'n paard dat zo snel feedback geeft :D

0011223344
Berichten: 450
Geregistreerd: 29-08-09
Woonplaats: Bij mijn paard in de tuin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-17 12:32

Het maakt mij ook niet uit waar het topic staat, toen ik het opende wist ik ook niet goed waar het moest.

Mijn paard doet het enorm goed met de training van Rien, maar dat komt ook doordat het heel goed aansluit op de visie van mijn instructrice. Ik kan met de training thuis zo nakijken wat we hebben gedaan en hoe Rien dat doet, dat maakt het voor mij een stuk duidelijker. Vaak heeft Rien er net een andere oefening voor en die past dan ook heel goed op dat moment. Ik voel mijn paard per les en per wedstrijd sterker worden en beter in de aanleuning, dat is een enorm gaaf gevoel.

Kitobeer, wat ontzettend naar voor je. Ik wens je veel sterkte.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DenieesB, Evilou en 33 bezoekers