Diervriendelijk vlees...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

8nnemiek

Berichten: 43370
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 22:10

Diervriendelijk vlees bestaat natuurlijk niet, maar ik denk dat het vlees van je eigen paard dat bv door pijn of ziekte geen paardwaardig leven meer heeft wel het dichtst in de buurt komt van diervriendelijk vlees ja. Ik zou het zelf niet kunnen, ik eet sowieso geen vlees, maar als je het heel nuchter bekijkt is het gewoon zonde om het vlees weg te gooien natuurlijk.

Dynamische energie van Tibber? Via deze link krijgen we beide €50 shoptegoed   
              ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎           
      Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip


8nnemiek

Berichten: 43370
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 07:05

Maanoogje schreef:
Ik bedoelde meer dat je een buitendier niet moet gaan zien als je kindje. De meeste dieren hebben geen mens nodig om te functioneren, alleen stellen ze hun gezelschap op prijs. Een kip of konijn zal je niet missen, als er maar eten verschijnt.

Dat ligt volledig aan hoe je je dieren doet opvoeden. Als je een kip uitbroed dan ziet die je zeker wel als haar moeder. Ik heb ooit een kip uitgebroed, die volgde me overal, die was het liefst dag en nacht bij je, kwam binnen op de bank liggen, wilde graag geknuffeld worden.. Kende zelfs kunstjes, die was echt slimmer dan onze kat, en aanhankelijker. Elk dier kan ons als moeder zien, en wij kunnen elk dier als kind zien.

Dynamische energie van Tibber? Via deze link krijgen we beide €50 shoptegoed   
              ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎           
      Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ezranka, Fientj, marinst, Martje80 en 83 bezoekers