nieuw plaatsje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
thijske
Berichten: 13
Geregistreerd: 22-10-02
Woonplaats: vlakbij rotterdam

nieuw plaatsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-02 16:32

ik zou zondag eigenlijk mijn tinker over brengen maar......storm storm!
Dus is hij gisteravond over gegaan.
Na het lokken met een appel ging hij de trailer in.Ik verbaas me erover dat als je ergens komt je ontvangen wordt(nieuwsgierigheid)maar als je weg gaat er niemand geintresseerd is! Verward Het was al donker maar z'n bedje was goed gespreid.
Het kwam boven m'n knieen uit!Ongelooflijk!En een heerlijke grote stal bij de buiten deur en voor mijn begrip heel veel ramen aan de bovenkant dus lekker licht.De manege waar hij nu staat is een beetje bekent als kak maar iedereen praat gewoon en is bereid om te helpen.Mijn tinker probeert te draaien als hij uit de trailer moet en er kwam gelijk hulp en stelde hem gerust.Ik heb lekker in z'n stal bij hem gelegen gewoon waanzinnig hoor!Vanmorgen op de poetsplaats hem lekker gepoets en hem lekker rond laten kijken.Vandaag heeft hij vrij kan hij lekker wennen en morgen ga ik eens kijken hoe hij het doet.Ik ben reuze benieuwd hoor.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 20:50

wat leuk, vind je tinker zeker ook wel lekker zo'n volle stal. zometeen ben je hem kwijt, in het stroo Haha! .

gigelo

Berichten: 281
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Son en Breugel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 01:17

heel verstandig dat je hem zondag niet vervoerd hebt ennuhh veel plezier op je nieuwe stal je paardje zal het zeker naar zijn zin hebben !!!!!