mijn goede daad van vandaag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

mijn goede daad van vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-02 16:01

Als Damoor en ik op pad gaan maken we altijd van alles mee. Vandaag ook weer. We waren lekker wezen uitwaaien op het strand en ik had besloten niet de zelfde weg te nemen als op de heen weg, zo zijn we al een eindje onder weg toen we om een bocht kwamen en een uitgebroken schaap zagen lopen, ik kon kon twee dingen doen: of kijken of Darmorah sheep sence had en het schaap de wei in drijven Koe of de dicht bijzijndste boerderij op zoeken, we kozen voor het laatste, zo gezegt zo gedaan, wij de oprijlaan van die boerderij op rijden, komen we bij de boerderij aan, een zootje van hier tot in Tokio, Darmorah deed het bijna in d'r broek een of andere valse hond die aan een ketting te keer ging, (waar we dus vlak langs moesten) ik was onder tussen maar af gestapt om Damoor te kalmeren. Dus ik bel aan bij die boerderij, komt de boer naar buiten en stond mij met een vraagteken boven z'n hoofd aan te kijken Verward . dus ik zeg zo "weet u misschien van wie die schapen daar zijn??" zegt die boer "ja, van mij" ik zeg "eh er loopt er een los, op de straat" zegt die boer "jaha dat weet ik" dus ik :"oooh, ok ik wilde het even zeggen. Dus die boer bedankt me, en begint over Darmorah: wat een peerd, en heeft die ook een stamboek en doe je er ook wedstrijden mee en waar sta je" dus ik "bedankt, ja nrps (volgens mij snapte ie daar niks van) nee ik rij geen wedsrijden en ik sta daar en daar" en hij bleef maar vragen stellen en ik had echt zo iets van "ik wil nu weg" en Darmorah kreeg bijna een zenuwzinking van die bloeddorstige hond Extreme duivel dus eindelijk konden we verder, en we zijn zo weer op pad en komen langs een andere schapenwei (van die zelfde boer) staan daar ook 4 schapen buiten de wei, maar deze stonden in het land er naast, zich vol te vreten, en niet op de weg, dus ik had echt zo iets van "daaaaaaaag ik ga niet nog 'n keer terug, dat heeft die boer vast wel gezien!" ik kreeg namelijk een beetje de kriebels van die man.
Maar goed ik vind dat ik toch wel weer een goede daad heb vericht

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 16:11

Brrrr, dat klinkt als een rare boer.

De schapen van mijn overbuurman liepen vorig jaar ook regelmatig over de weg maar die scheen dat ook normaal te vinden Verward

Met Parcival ben ik een keer een koe tegengekomen, die liep ook over de weg, ondanks het feit dat Parcival net zo zwartbont was als die koe vond hij haar toch doodeng Haha!
Ik ben dat toen gaan melden aan mijn overbuurman die slager is (ja, die van die schapen) en alle boeren in de buurt kent. Ze zijn die koe gelukkig wel meteen gaan vangen want die liep als een dolle over die weg te rennen.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 21:31

Hmmm aparte man.
Bij ons in de buurt stond vroeger een kudde shetlanders. 1 daarvan ontsnapte elke dag. Wij vingen hem regelmatig. Uiteindelijk hadden we de eigenaar opgespoord en het hem verteld, en die zei; hij ontsnapt elke dag en hij gaat ook altijd vanzelf weer de wei in. Als hij nou gewoon even de omheining zou repareren... Verward