[VOLG] Zara, beginnen vanaf 0..

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Maureen_M

Re: [VOLG] Zara, beginnen vanaf 0..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 14:25

Haha typisch he dat je iets koopt waar je net niet naar op zoek bent... :D

Heel erg veel succes samen! Het is een erg leuke merrie :)
Heb je er een tekna zadel opliggen?

Life is hard and always be, but remember somebody loves you and that one is me.. Your Angel

Maureen_M

Re: [VOLG] Zara, beginnen vanaf 0..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 14:41

Ohh Massimo is kwaliteit! Het leek op afstand een tekna maar de foto is ook niet zo super duidelijk...

Paarden met korte ruggen is echt een drama. Zo had mn vorige haffie Angel ook een vreselijk korte rug, naar achteren geplaatste schouder en daarnaast ook nog geen schoft. 13 zadels verder en een rib uit mn lijf kwamen we uit op een boomloos zadel.. Heb zelfs een zadelmaker me een zadel aan laten smeren (bates dressage) die uiteindelijk 4 cm te lang bleek te zijn :(

Ik kijk uit naar jullie verslagen!

Life is hard and always be, but remember somebody loves you and that one is me.. Your Angel

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 10:26

Misschien lees ik er overheen maar hoe oud is ze nou eigenlijk?

Dat geval met te kleine dekjes is herkenbaar. Ik heb ooit eens maat pony van eskadron onder mn zadel gelegd en enkele dagen erna een flinke drukplek op de schoft. Ik al helemaal in paniek. Zadelmaker er meteen bij gehaald en het bleek uiteindelijk gewoon aan het dekje te liggen...

Dus dat waren ook weer onnodige kosten -O-

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie