oooh wat fijn

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 21:08

Echt net gerden op een paard met uitersten.
Bij het losrijden liep ie zo lekker he! mhhhhhh super normaal vind ie het vwn wel makkelijk maar als ik 'm doorvraag om te stofzuigen dat is nog te moeilijk.
vandaag doorgedrukt en ja hij deed het jammie!

even lang gestapt en toen de galop Anouk reed ook en die probeer tegelijk te galoperen omdat die van haar nogal hard ging... dus zij knalde langs mij heen normaal gaat dat goed en nu werd Lot errug vrolijk: de rem deed het niet meer na 2 rondjes er hard en nog steeds geen rem heb ik 'm omgetrokken.
Toen was het over dus mooi even gestapt en even proef 25 doorgenomen en gereden zitten wat lijntjes in waar ik ff op moet letten.
Het begin ging heeeeeeeeeel lekker hij liep echt fijn tot de 2de middendraf toen werkte de rem weer niet. dus weer omgetrokken en opnieuw ging ook goed tot het achterwaarts op X weer geen rem dus op de rem getrokken kwam ie om hoog de rotzak!"m een paar tikken gegeven en weer verder.
X achterwaarts voorwaarts in draf en G galop vind ik best lastig ik geen de galop hulp en hij neemt me een sprong naar voren en daar ging ik weer.
'm weer op de rem getrokken en 'm een flinke lel gegeven tja en toen lag ik er bijna naast hij gaf me een bok!hij sloeg echt uit naar de zweep.
dus meteen er een tik overheen en toen was het niet leuk meer en hield ie op. zo raar hij kan dan echt een knopje omdoen zo van okee nou ben ik braaf!
goed opnieuw dat stukje galop nou hij liep alles braaf door (toch nog hoop voor zondag)
en ben meteen gestopt want het laatste stukje ging zo fijn hij kwam heel sterk terug uit de middengalop dusse Lovers Lovers
Zadel eraf en naar buiten Lachen
tja zoals jullie misschien weten ben ik heel hard aan het oefenen m'n oude zit weer terug te krijgen en ik kan nu wel zeggen dat ik 'm terug heb weer een stuk gegalopeerd en bij een lang pad het gas opengedraaid een rengalop was het niet maar wel een flinke middengalop *LOL*
nog een stuk gedraafd en een rondje om de wereld gedraaid toch weer even lol hebben:)) morgen les en zondag moeten we er echt aan geloven Scheve mond\

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice



Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 21:20

Hihi wel eens zonder zadel achterover liggend in stap geweest....pffffff ik dacht dat ik alle kanten op gleed ben ook snel weer gaan zitten... of toen ik achterstevoren op z'n kont lag ging ie op rustvoet staan dan lig je helemaal dubbel...

haha of achterstevoren zitten over z'n kont liggen en dan stappen en je ogen dicht *zucht* is er iets mooiers?
euh ja normaal rij ik altijd onwijs serieus maar sinds een week of 2 ben ik wat meer aan het spelen met 'm en volgens mij vind ie dat heel erg leuk want hij gaat alleen maar beter ???

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus, JeRekers, Laurora en 32 bezoekers