Ik heb een groot probleem!!!!

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 20:38

Hoi Karine!
Ik ben 34 jr., heb een verzorgpaard sinds kort in Groessen, en kom ook uit Zevenaar!
Eerst heb ik anderhalf jaar een verzorgpaard in Didam gehad, waarmee ik lesde bij de vereniging de Baerleruiters. Ik heb er ook een startkaart mee gehad, maar kon er niet veel wedstrijden mee rijden omdat de MKZ toen uitbrak.
Ik moest weg bij het vorige verzorgpaard, en verzorg nu een stel friezen en fellpony's (d-pony's die er uitzien als friezen).
Die man is een menner, en wie weet, weet hij nog wel een andere verzorgpony voor je, als deze verkocht wordt?
Volgens mij ken ik tripper wel, vroeger was er een blond meisje die hem verzorgde toch? Dat meisje is nu denk ik 14 jaar of zo, ben haar naam ff kwijt. Is Tripper een schimmel? Dan is het degene die ik bedoel.
Mocht je ooit een andere verzorgpony zoeken, zet het dan hierop, dan help ik wel zoeken oke?
Heel veel succes met het overtuigen van je ouders, grijnz... is heel moeilijk he. Die van mij heb ik ook nooit kunnen overtuigen, maar ik hoop over een paar jaar een eigen paard te kunnen kopen.
Nu ga ik eerst op vakantie tot 1 juli, dus dan heeft het nog geen zin om mij een berichtje te sturen, maar daarna dus wel!
Mocht je dit willen, je kunt me altijd mailen of een prive bericht sturen hier op Bokt.nl
Veel succes met Tripper en de lessen!
Groetjes, Dorine.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten