Imatador weer even missen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 09:27

...hij is weer naar de Woeste Hoeve. De eerste dekking is helaas mislukt Verdrietig Verdrietig , dus moet hij weer opnieuw. Volgende week meteen de tweede merrie dekken en eventueel de week daarna nog een Lusitanomerrie. Dan is ie zomaar 3 weken weg Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen
Deze week vind ik het nog wel lekker, want dan heb ik extra tijd om me voor te bereiden op Almelo, maar daarna.....oooooo dan ga ik hem weer missen!
Bob heeft 'm gisterenavond gebracht en Imi werd dolenthousiast toen ie daar het terrein op kwam...hij wist meteen wat hem te wachten stond: Feesten en Beesten, hahahahaha *LOL*

Groetjes Suzanne


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 19:02

Ja....hij staat er nog wel een week of twee Scheve mond\ De laatste merrie moet de 25e hengstig worden, maar is nog niet zeker of ie die gaat dekken. Zo ja, dan blijft ie er dus heeeeeel lang. Anders komt hij na de Almelose Ruiterdagen terug. Hij gaat Veria en Quintera dekken... Party!! Party!!
Hoe laat ben je er zaterdag? O,neeeee...ik heb les met Maril, dus dat red ik nooit! Geef Imi een knuffel van mij en an bewonder ik jouw paardje als we Imi gaan ophalen. Maar volgens mij heb ik 'm al eens gezien hoor! Party!!

Groetjes Suzanne


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 19:58

Hee, wat leuk...dan wordt ons toekomstige veulen een halfbroer (of zus..) van jouw paardje! Hij heeft die merrie vorige keer ook gedekt, maar helaas niet gelukt toen. Hopen dat het nou aanslaat. Hij herkende alles nog van de laatste keer, dus liep meteen weer te showen.
Ik hoor net dat wij zondag gaan. Hopelijk zien we hem dan in actie en anders ga ik hem rijden....

Groetje Suzanne

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-01 16:08

Nou, net gehoord dat Imi gelukkig helemaal zuiver loopt, maar dat ze niet teveel met hem doen: hij geeft zichzelf beweging op stal...grijnz: piaffe op stal dus! Niet zo lekker voor zijn beentjes, gaat net oke met 'm! Maar ja, hij denkt ook: Heeee..dit ken ik ergens van! Pling Pling Maar er komen nog geen merries, hij moet nog even wachten heb ik begrepen...maar hij heeft ook weinig geduld, haha!

Lisette, we komen in de middag ofzo. Ben benieuwd of ie dan al moet dekken, anders ga ik hem even rijden, denk ik. Die merrie heet iets in de trant van Quintera....een grote merrie is het, die ook grote veulens schijnt te geven? Maar al die namen....pfffff...moeilijk voor ons Nederlanders, hahahaha! Party!!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-01 18:35

Despierto???? Mijn hemel!!! Hihi...
Nou, Barbiano was ook even wennen hoor!
Imatador is al voor alles uitgemaakt, zelfs op zijn engels uitgesproken, hahaha: imeteedur. en imaaaatador. Terwijl....Imi is nog niet zo moeilijk!
Grelo zal ook wel gggggreeeeeelo zijn genoemd, haha! Lekker op z'n plat hollands! Party!! Party!! Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnnetteFlame, nick_en_ik, stal_HD, Titsia, Vagabondo, xVerax, Zinzi_jewel en 90 bezoekers