Gaan jullie de stad ofzo in met je paardrijkloffie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Gaan jullie de stad ofzo in met je paardrijkloffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-02 11:41

Vroeg ik me af, hebben jullie daar nou scheid aan dat je daar in paardrijkleren loopt, of doe je dat liever niet?
Ik doe het gewoon en dan zie je sommige mensen echt kijken van wat heeft zij nou aan, en ik zal dan wel ook niet zo lekker ruiken Clown
Ik bedoel als je gelijk door gaat he ik ga niet zomaar ik mn rijleren lopen! Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 11:43

Ja hoor, ik ga er ook de stad of de supermarkt mee in als ik snel iets moet hebben. Maar niet als ik uitgebreid ga shoppen, dan trek ik eerst m'n normale kloffie aan.

dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 11:43

ja hoor, heb ik geen problemen mee. Laat ze maar lekker kijken, jammer dan.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 11:49

O, jee, zeker. Zelfs na de les, lekker in de zweet naar de AH om boodschapen te doen! Waarom niet, ga toch niet bij de koningin op visite. Ik hoor vaak in mijn omgeving dat het schande is wat ik doe en netjes gekleed de stad of dorp in moet, jammer, maar dat doe ik niet. Als ik echt ga shoppen voor kleren en dus een hele avond weg ga of middag, dan kleed ik me zeker wel om, maar niet voor de supermarkt of ff snel naar intratuin voor de kattevoer....

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 11:53

Ja hoor de supermarkt ga ik meestal ook wel ff snel in, in mijn paardrijkleding.
Maar ik ben dus 1 keer met mijn schoonzus de stad in gegaan in paardrij outfit........nou echt noooooit meer hahaha Bloos
We wilden nadat we een bosrit hadden gemaakt ff snel een fotorolletje naar de uurservice brengen en dus liepen we eigenlijk ook zo het centrum in.........op zicht niet zo erg, maar we moesten dus een uur wachten op de foto's.......nou je had die mensen moeten zien kijken dat daar 2 volwassen meiden in paardrijbroek en rijlaarzen liepen.....*schaam schaam* Bloos we hebben de eerste de beste broodjes zaak opgezocht en hebben daar een uur zitten wachten hihihi Tong uitsteken

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 11:57

Jawel hoor! Als ik na Pinky nog iets moet hebben ga ik gerust zo ff de winkel in.
Laatst schaamde ik me wel overigens Schijnheilig
Mijn moeder heeft een eigen kadoboetiek in de plaats waar wij wonen en waar Pinky staat. Na Pinky was ik onderweg naar huis en reed ik dus ff langs Silly&Style (de winkel) en kging achter zitten bij ons mam (in me kloffie). Ons mam ging even naar de wc en ik zat daar. kwam er iemand binnen die recht naar de balie liep... Uhhh en nu Haha!
Ike erheen, in mn vieze verwilderde kloffie met mn modderpoten: "kan ik u helpen mevrouw?"
Bloos

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 12:33

Meestal kleed ik me wel snel om maar ik heb mijn paarden bij mijn huis staan dus dat is toch anders. Vroeger ging ik ook wel eens naar de supermarkt in rijkleding omdat ik er toch voorbij kwam op weg naar mijn paard. Een beetje onzin om dan eerst naar huis te rijden en me om te kleden.

Ik kleed me eigenlijk ook altijd om als ik de kinderen van school ga halen alhoewel ik daar beslist niet de enige ben die af en toe in rijkleding rondloopt, het barst van de paardenmensen op de school van mijn dochters Haha!

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 12:35

Ik heb er gewoon maling aan hoor.. Knipoog Ik loop gerust uitgebreid te winkelen met mijn rijbroek en afgetrapte stalschoenen aan..

Mij intresseert het dus zeker niet.. Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 12:38

Ik rijd in een spijkerbroek, dus ja Haha!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 12:41

Ik eerlijk gezegd niet...ik voel me dan niet zo op mijn gemak, alsof ik door iedereen aangestaart wordt.

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 12:58

even snel zeker wel, maar idd niet uitgebreid. Bij ons in het dorp rijden er wel erg veel mensen paard, dus ja dan valt het niet zo op Haha!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 13:12

Ja, ik heb er ook geen problemen mee hoor.

Ik heb een tijd in een supermarkt gewerkt achter de kassa en als ik dan klanten had die in paardrij-outfit waren , dan kon ik mooi een praatje met ze maken

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 13:16

Op de heenweg wel maar op de terugweg niet Haha! Ik schaam me dan dood met die vieze nagels, moddervoeten en verwilderde uitstraling. Ik voel me dan niet zo fris en in Amsterdam krijg je dan vaak ook van die stomme opmerkingen van: heb je lekker paardjegereden ...... geweldig genoten antwoord ik dan meestal Schijnheilig .

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 13:19

gerust, waarom niet, hier zijn ze het allemaal wel gewend, in deze boerenomgeving Knipoog Knipoog

linda

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 13:24

Geen problemen mee! Lachen

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 13:25

Heb er ook geen problemen mee hoor .. gewoon even de supermarkt in ... Als ik echt naar de winkels ga dan kleed ik me wel om maar dat doe ik meestal voordat ik naar mijn paardje ga.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 13:29

zeker wel problemen mee! zelfs als ik erheen fiets doe ik als het kan iets anders aan.. maar ik moet ook een half uur heen en terug fietsen en dat is best wel een eind. en ik moet hoe dan ook langs een school Gaaaap dat is echt erg!! al die lui die net uit zijn van school..

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 13:34

Mij boeit dat niet. Ga gewoon in mijn outfit naar de stad hoor:)

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 13:45

liberty schreef:
gerust, waarom niet, hier zijn ze het allemaal wel gewend, in deze boerenomgeving Knipoog Knipoog

linda


whaha Haha! Haha!
alleen jammer dat er hier geen winkels zijn whaha.. Knipoog

Nanda
Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 13:52

Geen problemen mee.

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 14:28

Ha ben ik toch niet de enige. Ook ik ga nog regelmatig naar supermarkt of bieb in mijn rijkleding. Of vrij bemodderd nadat ik de paardjes heb gevoerd in de trein.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 15:02

Neeeeee, argh ik schaam me dan dood haha! En dan stink ik enzo... Nee heb eerst een uur nodig om me om te kleden, op te frissen opnieuw op te maken enzo. Schijnheilig

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 15:30

Nee, ik doe dat ook niet. Ik voel me dan niet bepaald fris met paardenpoep onder mijn schoentjes.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 16:12

Ik doe dat alleen als ik snel iets moet hebben en ik kom net van Laiser vandaan of ik ga er naar toe.
In het begin voelde ik me daar wel eens ongemakkelijk bij, maar nu niet meer.
Sommige mensen kijken dan met een vies gezicht, maar dat is hun probleem. (wie weet zit hun gezicht op die manier wel het makkelijkste Tong uitsteken)

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 16:31

Als ik kan dan kleed ik het me het liefste om. Maar ik ga zeker niet met mijn rijlaarzen over straat, sorry hahah!
En ja zoals al eerder is gezegd, in amsterdam staart iedereen je aan en opmerkingen..

Maar als het echt even moet ga ik wel met mijn rijbroekie, maar liever niet! Lachen