peper in haar kont

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

peper in haar kont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-02 20:14

het leek wel of lieve brave mabel vandaag peper in haar kont had Lachen
ze was erg traag uit het land en naar de bak maar in de bak stond ze stijf van spanning en kon ze alleen nog maar draven en galopperen. zag er wel mooi uit maar het was niet helemaal de bedoeling Schijnheilig

ik wist niet wat ik er mee aan moest ik werd boos maar misschien moet ik haar juist gerust stellen Verward hoe doen jullei dat eigenlijk?

morgen nog maar eens proberen dan ga ik er misschien ook wel even op maar eerst eens zien hoe het gaat als ze zo gespannen is waag ik me dr niet aan Scheve mond

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-02 20:39

Het was niet onder het zadel het was aan de longe maar het zadel lag er wel op ik wilde gaan rijden maar zover is het niet eens gekomen:(

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-02 09:04

Dat zou kunnen het klapperde wel maar ze keek de hele tijd naar 1 plek en was daar enorm op gefocust dus ik denk dat ze gewoon spoken zag daar hebben paarden wel eens meer last van. Het was wel een wake up call ik dacht dat ik een rutig paard had gekocht.... het zal wel 1 malig zijn ze waren in de wei ook al aan het klieren geweest ze had ook een paard wondjes.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-02 09:32

Nee, ze heeft er nog niet los gelopen maar zwe zijn er al wel ruim een week aan het werk en toen gaf ze er niets om was ze eerder lui.
Ik zal haar eens los gooien vanavond of morgen eens kijken hoe dat gaat zal ze wel lekker gaan rollen Tong uitsteken

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-02 11:29

Hoeplijk gedraagt ze zich dan een beetje...

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-02 12:02

hihi paanse pepers nadat ik in je profiel keek snapte ik de dubbele betekenis.

als het het weer is beloofd het niet veel goeds voor het weekend ze voorspellen storm......leuk hoor heb ik eindelijk een paard is het herfst...
kan niet wachten toto het voorjaar...

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ardanwan, Cjuan, Esther_r20, herous, Ik_is_Ik, Knorretjee, MallyBelly, Milow2018, mingming, Roihi, Sababber, Utixo, Vagabondo, YvonneV en 92 bezoekers