toch maar dierenarts gebeld..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

toch maar dierenarts gebeld..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-02 21:00

Ik heb vandaag toch maar de dierenarts gebeld aangezien pablo vandaag en gisteren zo ongelovelijke last van zijn rug had.
Eest nog getwijfeld en ook maar even Laura erbij gehaald, want ik was er niet echt gerust oop.
Dus Zij nog even langsgekomen en het viel haar ook op dat hij zo heftig reageerde.. Zij gaf ook het advies een da te bellen dus dat had ik gedaan.

We belden om half 7 en ze kon wel meteen om 7 uur komen... Dat was voor mijn gevoel wel lekker.
Ze ging een beetje voelen en voelde dathet op deschoft niet helemaal lekker zat... Waarschijnlijk door met het rollen van de dek en dat het met rijden het korstje eraf is gegaan.
Het was ook een beetje dikker eromheen maar het was niet iets om zorgen om e maken.

Advies was om minimaal 2 weken tot 3 weken rust te geven en langzaam aankijken of het beter wordt.... Kan wel een tijdje overheen gaan.
Tijdje dus niet rijden voor mij.

Had ook nog even naar het gebit laten kijken om te zien hoe oud hij nou precies was.
Maarhij was zoals ik al da cht 4,5 jaar.... Dus dat viel weer mee.

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bengell, Carolina87, esje01, Esplen, Lizenlotte, sterregoud en 146 bezoekers