Jattende paardenmensen

Moderators: Murosch, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gast746

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 06:23

Sommige mensen zijn makkelijk. Zien iets liggen en gebruiken het, wachten tot de eigenaar rond gaat vragen, zo niet dan missen ze het kennelijk niet en hebben ze er weer een borstel bij. Sommigen komen juist op die manier aan hun spullen. Deze raken bekent en als je iets kwijt bent, kijk dan maar even in de kast van hulpeldepup.

1 keer zweepje vergeten, de volgende dag was hij weg. Zie iemand met een precies zo'n zweepje, maar ja kon het me niet voorstellen dat die dame hem had. En waarom ook niet?

Ze mogen alles van mij lenen, helaas moet ik altijd mijn spullen na een veel te lange tijd zelf weer terugvragen of terughalen. Dus uitlenen doe ik niet graag meer. Ben wel heel veel spullen kwijt en niet alleen paardenspullen, maar weet bijgod niet meer aan wie uitgeleend. Gemakzucht?

Ook heb ik wel eens meegemaakt dat iemand iets ziet liggen en het gewoon meeneemt, kleine dingen dan, met het smoesje, "O, ik ben al zoveel kwijt, dus nu neem ik wat mee". Gelukkig heeft iemand van stal een keer mijn gelsingel in zijn kast gelegd. De volgende dag kwam hij naar mij toe om het mij te geven en drukte mij op het hart goed te kijken of ik alles had opgeruimd. Gelukkig zijn er ook deze mensen.

De moraal van het jatten van "klein" spul raakt ingeburgert, helaas, helaas, maar het heeft gewoon met mentaliteit te maken. Je wordt er naar van hoeveel er kennelijk van de vrachtwagen tegenwoordig valt.

Nog een mooie. Meisje komt met 2 paarden. Eentje staat nog in de trailer. Dieven zetten paardje aan een paal!!! Koppelen trailer af, hangen hem aan hun wage en rijden weg. Dit alles op klaarlichte dag en hebben scheit aan mensen die aan komen rijden en die zien wat er gebeurt.

Heb niets op te biechten, want heb te veel in mijn omgeving meegemaakt dat mensen paardenspullen kwijtgeraakt zijn.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie