Joepie!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 23:16

Vandaag voor het eerst sinds januari dat ik weer op Sjakila heb gezeten. Party!! Lachen Party!! Lachen Eerst ben ik behoorlijk ziek geweest, toen MKZ, daarna het veulen. Huilen Nu een super gestoorde Sjakila Verdrietig , maar ik heb mijn moed bij elkaar geraapt en ben er op gestapt. Wel aan de longe, want het was net alsof ze nog nooit iemand op haar rug had gehad. Nou, het heeft in totaal maar vijf minuten geduurd (wat stappen, draven en anderhalve seconde stilstaan). In het begin liep ze met een bolle rug en de staart tussen de benen, maar later ging het stukken beter. Gelukkig had ik haar van tevoren gelongeerd, wat zeker geholpen heeft. Lachen Morgen probeer ik het weer! Ik heb er nu al zin in. Als ik iemand kan vinden die foto's wil maken, dan kunnen jullie ze hier gauw bewonderen. Trouwens Sanderijn, bedankt voor de Thiedeman, die had vandaag echt effect! Knipoog

_________________
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Honeybee op 2001-06-14 00:16 ]</font>


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 10:37

Nu was ze super gestoord, maar normaal is ze al enorm gestoord. Verdrietig Maar ja, zo is ze nou eenmaal

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 22:31

Ja, ja, vandaag heb ik de vijf minuten verlengd naar 15 minuten onder het zadel (van tevoren wel 20 min. gelongeerd). Zonder hulp ditmaal, aangezien er niemand aanwezig was. Maar... het is me gelukt.. ik ben trots op Sjakila. Ze heeft dan ook extra biks van me gehad! Ik ben weer helemaal in mijn sas Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Evilou, KikiCelinevs, lanouska, Mark0919 en 36 bezoekers