ruzie met politie om paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 20:33

Ik vind het een domme actie om je paard op de parkeerplaats vast te binden. Wie laat nu zijn paard 10 minuten onbeheerd achter?
Jij zegt dat je paard braaf is. Maar ook jouw paard kan schrikken en uithalen. En wat als hij zich lostrekt en aan de wandel gaat, ofzo?
Ik vind het echt terecht dat die agent je hierop aanspreekt. En als hij dan een grote bek krijgt op de koop toe, vind ik het meer dan terecht dat hij je een bekeuring geeft.
Dit is weer mooie reclame voor de paardensport. Proficiat.

* To Belg, or not to Belg *


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 21:28

Soxje schreef:
In de oude western films zette iedereen zijn paard ùren aan een paal terwijl ze zich in de bar gingen bezatten. Daar kwamen ook postkoetsen voorbij gestoven en waren er schietpartijen Lachen Lachen


Vroeger wisten alle mensen wat een paard was. Dat is niet meer zo. En er is tegenwoordig ook iets meer verkeer waarmee je rekening dient te houden.
Niet alle mensen hebben de tegenwoordigheid van geest om zich rustig te gedragen waar dieren bij zijn. Gevolg: zelfs het allermakste paard kan schrikken en zichzelf in de problemen brengen.

* To Belg, or not to Belg *

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: charootje, Googlebot, Lexi_Amigo, Mevr_Meeuw, mmajar, moeshie, rocky_1995, Vagabondo, Valentinotje, Vlindy, Whizz en 121 bezoekers