ruzie met politie om paard

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 19:13

Nou nou, wel een heftige reacties hoor! Ik zet mijn hondjes ook wel eens buiten vast als ik de supermarkt inloop, moet ik dan ook maar gelijk denken dat ze gepest worden of losgemaakt?? Het zou me ook wel wat lijken als ik te paard boodschappen kon doen, beetje vervlogen tijden. In de oude western films zette iedereen zijn paard ùren aan een paal terwijl ze zich in de bar gingen bezatten. Daar kwamen ook postkoetsen voorbij gestoven en waren er schietpartijen Lachen Lachen . Alleen klopt dat woonplaats Amsterdam dan zeker niet Melanie?? Want dat is toch geen dorp dacht ik. In ieder geval, er zijn nog dorpjes waar je je paard, mits goed getraind, nog even vast kunt zetten terwijl je uit zicht bent. Een grote mond geven aan de politie....oei, niet echt verstandig en ook niet netjes. Respect voor onze bromsnorren hoor!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Miiej, Selina, XladyX en 47 bezoekers