ruzie met politie om paard

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 18:19

hihihihi, best wel een beetje lachwekkend eigenlijk Haha!
Maaruh, als jij je paard daar neerzet, is het dan niet gewoon je eigen verantwoordelijkheid..? Ik zie niet in waarom je daarvoor een bekeuring zou krijgen (mensen laten honden toch ook alleen achter, als ze niet mee de winkel in mogen).
Ik zou mijn paard zelf nooit alleen achterlaten, maar ja, als iemand dat wel doet, moet diegene dat gewoon zelf weten.


Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 20:12

Oscar"]
[quote="Tindra schreef:
hihihihi, best wel een beetje lachwekkend eigenlijk Haha!
Maaruh, als jij je paard daar neerzet, is het dan niet gewoon je eigen verantwoordelijkheid..? Ik zie niet in waarom je daarvoor een bekeuring zou krijgen (mensen laten honden toch ook alleen achter, als ze niet mee de winkel in mogen).
Ik zou mijn paard zelf nooit alleen achterlaten, maar ja, als iemand dat wel doet, moet diegene dat gewoon zelf weten.


"Eigen verantwoordelijkheid", da's leuk geprobeerd !
Maar wat als er echt een ongeluk gebeurt ?
Stel dat een of andere lolbroek de pony losmaakt en er gebeurt iets, in het ergste geval: er komt iemand te overlijden of raakt ernstig gewond ?
Dan kan het nog zozeer je eigen verantwoordelijkheid zijn, die persoon krijg je er niet mee terug hoor !
[/quote]

Maar dat kan met een hond toch net zogoed gebeuren..? En waarom mag je een hond dan wel alleen achterlaten..? Ik vind dat er niet echt veel verschil zit tussen een hond en een pony.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CupCakes_, Jihama, josien_m_, Mark0919, Ruai en 47 bezoekers