ruzie met politie om paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 18:49

Ik snap ht ook niet hoor. Stel dat iemand dacht leuk een rondje met die ponyb te gaan rijden? Of hem "voor de lol" ff losmaakt en een klap op zijn kont geeft?
Ik geef die agenten dus groot gelijk. Ik hoop dat je flinke boetes gekregen hebt, en ze lekker uit je eigen zak mag betalen.
Asociaal gedrag moet behoorlijk gestraft worden naar mijn smaak. Dan bedoel ik niet alleen tegenover de agenten, maar al helemaal tegenover de pony. Dat beest had behoorlijk de dupe kunnen worden van jouw actie.

Goedgekeurd onderschrift :)


Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 21:19

Mijn honden blijven ook niet vastgebonden voor een winkel. Ook zij lopen het risico om gestolen of losgemaakt te worden. Ik moet er niet aan denken wat de gevolgen daarvan kunnen zijn

Goedgekeurd onderschrift :)

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, beegee, belle_boef, Dirkje_Nero, Eretria, EsmeeKKK, Exorcizamus, Flip, Paardengek81, pillow, Ponytante, RenateHidden, Syzygy, Temeraire en 74 bezoekers