tinkerbell voor de wagen!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 20:09

vandaag heeft ze al voor de wagen gelopen,voor het eerst en ze deed het heeeeeeel braaf en goed.ze stapte zo weg,vond het niet eng en luisterde heel goed!
o ik ben zo trots op mijn tinkiemeisje!!!
Han zei dat ik aan het eind van de week zelf al op de bok mocht
*jubeldejubel*


ik heb he-le-maal HEPPIE Pling Pling Pling Pling

soms is het beter om te zwijgen



sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 20:54

thankz voor jullie lieve reacties!
ja ik ben echt reuze trots op haar,gisteren voor het eerst voor de sleep en vandaag kon ze al voor de wagen.
foto's moeten nog even wachten,we willen eerst met rust haar laten wennen en niet teveel gedoe en mensen erom heen.maar foto's komen zeker.
ja tink?das er 1 uit duizenden.....en ik houd met heel mijn hart van haar. Lovers

soms is het beter om te zwijgen

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 22:48

ja leontine,moet je zeker eens doen.ik vind onze stal een paardenparadijs en de eigenaren zijn heel behulpzaam en hebben echt goede ervaring/kennis van zaken.

soms is het beter om te zwijgen

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 08:50

ik ben zelf reuze trots op haar.maar stiekum ook een beetje op mezelf.want han is vol lof over haar brave karakter en dat ze nergens bang van is.en tja,dat komt toch door de opvoeding die ze van mij heeft gehad.heb ik het dus gelukkig goed gedaan! Pling
ik durf niet gauw van mezelf te zeggen dat ik iets goed kan.ook hierbij niet.maar omdat haar vooropleiding blijkbaar zo waardevol en vertrouwensvol is geweest hebben ze haar zo snel al voor de wagen.dat had ik zelf helemaal niet gedacht.(daarom ben ik stiekum een beetje trots op mezelf,een klein beetje maar............... Lips are sealed )

soms is het beter om te zwijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, janneke584, Kimmie235, MirjamRobin, MissWeenie, Prins85, Thami, tijger en 111 bezoekers