Veiligheidstip!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Veiligheidstip!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 21:21

Bij de trekpleister hebben ze nu armband/reflectors. Geel reflecterend met een reflectie lampje er in. Het zijn van die zelf oprollende dingen dus passen om je arm maar ook om een paardenbeen. Ze kosten 2,99 per stuk. Er zit een batterij bij. Zij echt handige dingen voor als je van de manege naar huis moet stappen op een donkere avond.

(ook verkopen ze opklikbare rode lampjes (99 eurocent), handig als je op de fiets naar stal gaat en je achterlicht kapot is en als extra motivatie hebben ze ook nog de chocolade kruidnootjes voor maar 79 cent!)

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 21:24

Ik denk dat ik daar even heenga. Voor de kruiden nootjes B)
Hahaha nee grapje.
Ik heb 2 reflecterende bandages (altijd bij in de kar). En een rood lampje voor achterop.
Misschien binnkort nog wat extra dingen aanschaffen nu het weer donkerder wordt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 21:30

Ik vind het echt fijne reflectiedingen. Vooral omdat er een lampje in zit die al knippert, je hoeft dus niet te wachten tot ze met de koplampen op je schijnen. Ook joggers en fietsers zonder licht kunnen je al zien.
Pablo vond het ook prima om het ding om zijn frontriem of staart te krijgen. Maar jammer voor Pablo krijgt hij het niet maar gaat het naar mijn stalen ros waarvan de verlichting het weer eens af laat weten. Pablo mag het wel lenen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-10-02 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 21:33

Hee, wat handig! Ik moet morgen toch even naar het winkelcentrum, ga ik gelijk even langs de trekpleister. Bedankt voor de tip!