gedachten op papier..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 13:54

He Stef,
Je bent nu zo ver met Honey en je bent echt gelukkig met haar. Ik snap ook best dat je Erna zo af en toe echt mist, het is toch een grote liefde van je geweest en je echte grote liefdes vergeet je nooit.
Wat ik mij eigenlijk afvraag, is waarom je op zoek bent naar een nieuwe pony. Je kunt heel veel met Honey en dat andere mensen zitten te zeuren dat het niet lijkt als je op haar rijdt, zou ik maar mooi voor lief nemen. En ook Erna is een shet, dus daar zou je precies hetzelfde mee hebben als dat je nu met Honey hebt.
Ik zie je de ene keer schrijven over dat je vrij krap zit met je geld, de andere keer juist dat je een Welshcob of een haffie wilt kopen. Misschien is het een idee om gewoon lekker van Honey te genieten, want een schat is het, en langzamerhand te sparen voor een grotere pony erbij. Dan zit je net even wat ruimer in het geld en kun je een wat meer afgewogen keuze maken.

Ik weet best hoe moeilijk het is hoor.. Als het aan mij lag, had ik allang een paard gekocht, maar ik rijd op Muzefee en kan haar over een tijdje kopen. Ondanks haar terugkerende beenblessure waardoor ik haar af en toe een week stil moet laten staan en ondanks haar piephak die ontstaan is door het slaan tegen de stalwand.

Maar denk je er wel aan dat je Honey eigenlijk wel drachtig wilt hebben en dat daar dus ook weer zo'n shettebolletje uit komt en dat je Erna eigenlijk wel wilt en eigenlijk ook wel een grotere pony...

Oftewel: probeer de komende tijd lekker tevreden te zijn met wat je hebt (Honey) en spaar ondertussen door voor wat je wilt...

Nou, dit lijkt wel een preek Schijnheilig ofzo, maar zo is het niet bedoeld. Het is een beetje het idee wat ik krijg bij een aantal van jouw berichtjes...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Christel1, criollo_yess, Damelza, Dries1990, estell__, Ineke2, loowny, Lotus_Tessa, maresie, massiemas, MiSzNiTa, Myrthe_bz, Patriesje, ratzel, redbutton, U2andI, wodant en 68 bezoekers