Zijn wij nou de enigsten die tevreden zijn

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Zijn wij nou de enigsten die tevreden zijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-02 11:53

met onze stal?? (Roos&Ik)
Zo'n gevoel hebben wij namelijk, we hebben mooie binnenbak, kantine, luxe stallen, grote buitenbak, luxe wasplaats, veel wei tot onze beschikking, 2 zadelkamers waar je alles gerust kan neerleggen zonder dat het gejat word, bossen ernaast, springwei, paddock...

Dit omdat wij veel verhalen lezen dat jullie niet tevreden zijn of problemen met staleigenaren hebben..

Jullie mening?


Maaike&Roos

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-02 11:08

Ik zou bijna zeggen, een zooitje?
haha nee als je ergens met je paard langs loopt veeg je dara ook, alles moet je opruimen voor de honden, zelfs je auto zou je niet open kunnen laten staan..
En ach ja de buitenbak is vrij zwaar en de bedrading naar het weitje zou inderdaad anders kunnen maarach zo heeft alles wel zn dingen.
Ik kan het ook harstikke goed met de stalhouders vinden ze zijn niet te beroerd om goed op je paard te letten, zo hadden zij ook gezien dat ewald ballen vormde..

Nee geen andere stal voor mij...

En Dees ik ben gek als ik mijn paard op de Hjouwer stal, als die k u t kinderen de hele dag om je heen en nergens kan je iets kwijt...

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appelien, BleikjA, GrapeshotBot, ikkedus, Knuffeldier, Vagabondo en 42 bezoekers