Ik ben in de stress

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 19:21

Ik ben helemaal over de rooie, ik weet niet wat er met me aan de hand is.

Mijn wens..mijn wens...waar ik al meer dan 10 jaar over gedroomt heb, waar ik zo veel over gedacht heb, waar ik zoveel over gefantaseerd heb...kan nu eindelijk waar worden.

Morgenmiddag ga ik kijken bij de fjord, ik moet dit weer helemaal in mn eentje doen, niemand die me helpt of me steunt. Maar ik heb alles met de paarden in mn eentje moeten doen.

Ik kan alleen nog maar denken, denken denken. Al dagen doe ik niets anders dan denken...'wat als ie nou heel erg ziek word' 'wat als ik hem niet kan inrijden' 'wat als alles fout gaat?' 'wat als het een enorm kreng blijkt te zijn'

Dit word echt een grote stap in mn leven, iets gaat waar worden waar ik door geobserdeert ben.

Ik doe niets anders dan janken, ik ben helemaal over de rooie, ik ben ook dood en dood moe van al het denken.
Mijn ouders kunnen alleen maar over geld praten,
mijn zusje (Wilona) zit de hele tijd te pesten:' Je krijgt dat paard toch niet" "Denk je echt dat jij dat paard krijgt? "Je hebt niet eens een stal" Ik heb geen zin in Wilona's commentaar.

Sorry voor dit onozele bericht...ik hoop dat iemand nog wat tips voor me heeft zodat ik vanacht een beetje kan gaan slapen.


Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 19:25

Ja klopt ja, voor de duidelijkheid: ik ga een fjord kopen. Thanks Rieja.


Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 20:55

dank je wel allemaal! Ja dat is het nou juist...kep niemand die meegaat met ervaring met het kopen van een paard.

Als de pony mij bevalt gaan mn vader en moeder mee en kan ik misschien nog iemand meemen met 'verstand' ervan deze week nog terug. En dan halen we hem misschien gelijk wel op. ALS hij me bevalt natuurlijk...
Enne...ik laat hem zowiezo keuren door de dierenarts, word dat eigenlijk daar gedaan (hij staat in heerenveen) of bij mij in Apeldoorn? Als hij niet goedgekeurd word dat ik hem dan weer terug breng??

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 07:00

Ow heel erg bedankt allemaal!! Jullie zijn echt zo lief Lovers

Ik heb nog een email gestuurd en gevraagd of ik hem thuis kon laten keuren.
Hij wil graag zijn eigen verkoopmanier aanhouden. Er gaat niets het erf af voordat het is betaald. Hij vond het goed als ik hem wou laten keuren.

Een hele goede vriendin van mij gaat mee vandaag, dat scheelt weer, maar ze weet verder niets van paarden. Ik zat daar echt over te piekeren, wie moet ik nou meenemen? Maar als hij door de dierenarts gekeurd word is dat toch ook voldoende?
In ieder geval heel erg bedankt allemaal en ik houd jullie op de hoogte.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 11:43

aha dankje... Ja Heerenveen is ook nog zo'n pokke eind weg! Maar er zijn nog meer belangstellenden, dus ik kan niet te lang wachten. Die mensen hebben geen ruimte meer voor hem en die willen hem snel kwijt.
Stel dat er iemand is en die zegt: ik kom hem morgen ophalen....eeuuh, tja jammer dan.

Maar ik ga niet overhaast een pony komen, dat wil ik in alle rust doen, dan zoek ik wel wat anders.
En mmn ouders die hebben pech dat ze nu steeds voor mij daarheen moeten rijden, maar het is gewoon heel belangrijk.

LAAT IK NOU EERST MAAR EENS GAAN KIJKEN
oowww ik word gek!!!!!!! aaah iieeh oohh ik kan wel gillen HET IS ZO SPANNEND!!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 12:20

fjord...ik ben helemaal weg van fjorden, haflingers, tinkers...maar fjorden toch het meeste, Kep altijd erg veel met ze gedaan, ik heb op ze leeren rijden, ik vind ze super mooi.. het karakter spreekt me aan ik weet niet, ik wil gewoon een fjord *LOL*

Ik ben een echte recreatie ruiter. Ik volg wel privelessen en een wedstrijdje af en toe vind ik prachtig, maar dat doe ik puur voor de lol.

Ik wil graag alles doen: endurance, springen, dresuur, aangespannen, western. Ik ben erg veelzijdig en dat moet mn pony ook zijn.

Nou, ik ga nu uitloggen, bedankt ierdereen en jullie horen het vanavond!
gr. Gerdien


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Clien_, Kimm4, Liaan, loowny, maresie, MiSzNiTa, Patriesje, Pellelilly, ratzel, U2andI, wodant en 67 bezoekers