Even voorstellen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dick
Berichten: 89
Geregistreerd: 26-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-01 20:00

Hallo iedereen, mijn naam is Dick en ik wilde me graag even voorstellen. Ik ben 31 jaar en doe Donald Duck na:#.
Effe serieus: wel 31 jaar, maar geen eend. Ik ben de betere helft van Sonja, die hier ondertussen geloof ik wel bekend is. Mijn paard heet Leonardo en is gelukkig een stuk minder eigenwijs als Milena:) want ik rijd nog niet al te lang (sinds juli vorig jaar om precies te zijn). Toen ben ik door Sonja op slinkse wijze op een paard gelokt en van het een kwam het ander. Leonardo is een Keigoed WesternPaard uit Nederland (KWPN) van acht jaar en hij is (zoals je al vermoedt) western ingereden. Omdat ik zelf nog maar een paar keer in een zadel gezeten had toen ik hem kocht, was de beslissing voor mij niet zo moeilijk om verder western te gaan rijden. Sinds kort staan we met zijn allen bij onze instructrice op stal in Aarlanderveen. Als je wilt weten wie onze stalhouder is kijk dan op http://www.Stal-Lambooy.nl. Leonardo staat overigens ook al op deze site te bewonderen. Ik ga (uiteraard) mee op het Bokt-weekend (om Bart te supporten:):):)) en hoop daar verder jullie ook te kunnen leren kennen (alleen Stef ken ik ondertussen al een beetje, kletskous!:)) want ik lees ook al een tijdje mee op Bokt. Seeya! Dick.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 20:45

nee, jij bent verlegen, dat scheelt Knipoog ohjee, ga nu al naar je knipogen, ga vast niet goedkomen tijdens het weekend. Sonja, hou je je vent goed in de gaten???

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 21:02

haha

hee zeg,..ehh.. gaan er btw ook nog mannen mee die NIET bezet zijn??!

( en wel evt.availeble ?? -hoe schrijf je dat Knipoog) niet blond-- .. )

hoi Dick, ik ben madelein ( shot, moet toch m'n profiel maar 'es bijwerken..)
en heb ook een Flinke Jolige Overactieve Roteigenwijze Dikkiedick:)) , net als jou veel betere helft! ( vrouwen zijn nu eenmaal beter vaak, sorry)

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 21:18

Hoi,

Hoest! Ik heb even op de site gekeken en zie een paar springfoto's. maar verder geen leonardo! Of is ie daar toevallig aan het springen?
Afbeelding
Deze foto had ik al eerder op bokt gezet. Vond toen dat ie grote oren heeft. Vind ik nu nog! hihi maar wel een heel lief koppie

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 21:22

Best grote oren ja. Maar voor Heike valt dat volgens mij nog meer op, omdat die Welsh Cob-oortjes gewend is. Of nie Heike?! Verward

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 21:26

yes indeed. Die hebben van die schattige kleine oortjes. Jullie zouden Barley eigenlijk allemaal een keer moeten zien. Zal ik haar maar meenemen met het bokt-weekend....

hihi daar heeft ze niet veel aan. alleen lang op de trailer staan. is ook niet leuk. En dat terwijl ze fijn thuis op de wei kan. maar toch...zal d'r wel ontzettend missen.

Trouwens shetjes hebben ook vaak van die kleine lieve oortjes. Onze Boyke in ieder geval wel..

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 21:26

Hoi Dick, gezellie dat je ook komt bokken. Je moet natuurlijk wel enigzins bekend zijn met de mensen waar je mee opgescheept komt te zitten op het bokt-weekend.

Nou ja, ehh, ik ben dus Mayo, echte naam is Marjolein maar die hadden we hier al. Ik ben 20 jaar. Ik heb helaas geen eigen paard, maar ben aan 't overwegen om een paard te gaan leasen. Ik weet verder eigenlijk niet zoveel te vertellen op dit moment, ik ben een beetje m'n inspiratie kwijtgeraakt ergens vandaag. Hahaha.

Nou in ieder geval veel plezier op deze site en tot bok in het weekend.

Pling Knuf Mayo Pling

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 21:33

Hee Heike, Volgens mij zit het wel goed tussen jou en Barley hè?! Dat weet ik eigenlijk wel zeker! Eerst een leuk beesie. Volgens mij vond ze al die mensen om d'r heen vandaag wel leuk.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 21:39

Ja volgens mij vond ze het ook prachtig! lekker tutten. maar aandacht vindt ze ook heerlijk.

Dat merk je al als je bij haar stal gaat staan..
Afbeelding
hierboven barley met zadel. De tweede keer. op de foto was ze net weer rustig. Wat kan die bokken!!!!!!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 21:44

haha. leuk he om die bokken te zzien. en dan denken dat je der over meer dan een half jaartje op wil klimmen. ga je der toch weer over nadenken.
staat der goed dat zadel.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 22:16

He Dick! Alweer iemand van ongeveer mijn leeftijd, haha. Ik ben Dorine, 33 en getrouwd met Peter. Mijn man heeft nog niet op een paard gezeten (als klein jochie ooit 1 keer en toen er meteen afgevallen en noooit meer...). Dus die hoeft niet zo. Maar ik heb door jou Dick nieuwe hoop gekregen grijnz... Ik heb zelf van mijn elfde tot mijn zestiende ongeveer gereden. Toen stopte ik radicaal en schopte de paardenwereld mijn leven uit omdat ik geen verzorgpony kon vinden, en ik had geen geld voor 'meer' dan alleen maar 1x per week les op een manege. Dus weg paarden. Na zestien jaren lang telkens dromen en nachtmerries over paarden te hebben gehad zei Peter: Nou is het genoeg en ga jij weer op paardrijles. Ik was zo blij toen ik op mijn 31 jaar weer op een paard zat! Gaaf! Glunderen, en Peter herkende me bijna niet meer door mijn overgelukkige smile.... Half jaar daarna moest ik geopereerd worden voor borstkanker, maar tijdens de maanden van bestraling erna zette ik al berichtjes: verzorgpaard gezocht. En ik verzorg tegenwoordig een heel lief paard, ruin, Pie genaamd. Ik mag er zelfs wedstrijden mee rijden, echt gaaf. Dus iedereen die dit leest: nooit stoppen met rijden omdat je denkt dat je toch niks bereikt in de paardenwereld. Weer beginnen, en elk stapje naar de bergtop is een stapje dichter bij een eigen paard. Rij ze Dick, en ooit overtuig ik Peter! Hij is in elk geval al heel blij dat ik weer rijd, omdat ik zo vooruit gegaan ben sindsdien met mijn geestelijke gezondheid, ben echt positiever geworden. Dus blijf bezig met die knolletjes! Groetjes van een glunderende Dorine.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 22:33

Jeetje Dorine......dat jij zo ernstig ziek bent geweest zeg.....maar als ik het goed begrepen heb is nu alles weer goed!!!!
Ik ben ook van overtuigd dat dieren een hele positieve invloed op iemands leven heeft.....of dat nu een hond of een kat of een paard is!!!
Maar uiteraard ben ik er van overtuigd dat een paard je meeer bezighoud en je een heel rustig gevoel geven ......is mijn ervaring!!!

Hoi Dick........ik wil wel zo veel over mezelf vertellen maar ach als je bij mijn profiel kijkt kun je ook alles vinden .....!!!
Ff een ding dan ik heb ook een gigantische eigenwijze fjorden merrie hahaha.

Groetjes van Jacqueline

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-01 21:30

hoi!ik ben sanderijn,23 jaar en kom uit doetinchem.mijn pony is een welsh a van nu drie jaar en heet tinkerbell
hier een fotoAfbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-01 21:37

Hoi dick, welkom hier. Leuk dat je 'bekeerd' bent. Eigenlijk besmet he. zelf heb ik ooit geprobeerd te stoppen met paarden, dat is niet gelukt!! net als bij dorine is het bij mij ongeneeslijk. Om dat kracht bij te zetten heb ik nu bijna 5 jaar een kwpn'er van bijna 8. elke dag weer he. HEERLIJK

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 12:08

Naja, ik ben Laudine, de recordhoudster... Ik klets vooral uit mijn nek. En ik heb ook een vosje... Zie topic Jopie (link?) en verder hebben wij thuis nog een KWPNer (Joop is mijn geweldig fantastiche Koninklijke Wildebras Paard Nederland) Hercules (mijn vaders paard, 1.71 m) en verder staat er nog een Rarebier bij. Algemeen Verwend Snotbeest zeg maar *duik*. Die rijd ik ook maar, omdat hij mijn vader er op slinkse wijze afgegooid heeft (tegen het hek). Binnenkort gaat hij er weer op (zegt hij). Joop is bijna 10 (in augustus) Herc is 12 (in mij) en Vol is 5 (in april)... Verder? Eh, ik ga niet mee met het boktweekend... Ipdv (daarvan) ga ik heike en Barley even vervelen...

Laui

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 12:26

hoi dick welkom hier!! ik ben dus maaike, bijna 17 en verder staat alles wel in mn profiel dus als je iets wilt weten moet je daar maar ff kijken. Lachen

Ineke2

Berichten: 33111
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 14:54

Hoi!

Ik ben Ineke, 19 jaar en kom uit Rotterdam, heb net mijn profiel ingevuld dus leesze zal ik maar zeggen hihihi....Lachen Helaas kan ik niet mee op het bokt weekend, maar misschien een andere keer?
Doei!