baal baal: nog steeds geen zadel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-01 21:45

Heb van de week Divoza gebeld of ze het zadel op voorraad hebeben dat ik wil gaan kopen (Wintec Pro dressuur met equisuede). Zou vrijdag binnenkomen. Ik daar vandaag heengetuft, is het waarschijnlijk wel binnen maar staat het nog ergens in de container met binnengekomen spullen. Wordt volgende week pas uitgepakt. Echt klote! Heb ik vandaag ondanks het mooie weer niet gereden, kan ik morgen weer niet met een goed zadel rijden! Gadsiedarrie.... Heb toch wel een leuke dag gehad hoor. Eerst naar Eelde, daar was een grote jaarmarkt, best gezellig. Heb daar nog wat pocketjes op de rommelmarkt gekocht (spaar ik: Witte Raven Pockets). Daarna naar Leek, beetje teleurgesteld weggekomen. Toen door naar Roden (de vrijbuiiter), daar wat spullen voor de vakantie gekocht. Inclusief een goede rugzak, met een buiksluiting en borstsluiting, die ook prime geschikt is voor dagtochten op paard Party!! Party!! . En daarna Roden zelf nog eventjes is. Toen was het alweer 16:00 geweest, en tijd om ricting huis te gaan. Is toch wel leuk om met pa en ma op stap te gaan!



Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-01 20:11

Da's een ding wat zeker is. Maar 't is minder goed voor je zit als je door rijdt met een doorgereden kont! Dan gfa je extra naar voren zitten om je billen te ontlasten.....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, anjali, carin0903, Celebi, Dries1990, gillian, Ilona__, Lanoca, laura_estee, RenskeFrea, springzeker, vilheide en 104 bezoekers