NIEUW PAARD

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
geitwolsok

Berichten: 83
Geregistreerd: 13-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-01 23:51

Meer dan een week geleden had ik een berichtje gezet dat ik weer een nieuw paard op het oog had en dat ie naar de keuring zou gaan. Nou ik wist de uitslag...en die wilde ik jullie mededelen..was mijn computer naar de mallemoer...maar vandaag is alles weer in orde en ben ik weer op bokt terecht gekomen.

Ik kan aan iedereen mededelen dat mijn zoektocht is geeindigd. IK HEB EEN NIEUW PAARD EN HIJ IS GOEDGEKEURD. Ik ben helemaal in de wolken. Ik loop nu al een week met zo'n grijns om me smoel... Haha! Haha! Pling Pling
Gelukkig na alle ellende van het afgelopen jaar.Wat eindigde in het laten inslapen van mijn vorige paard.

Dit is een donkerbruine ruin. Hij is 1.70 meter en net 8 geworden. Hij is L dressuur maar kan gelukkig ook springen. Alleen dat heeft zijn vorige eigenaar niet zoveel gedaan. Het is een Belisar x Epigoon. En hij heeft een schitterend hoofd. Een sjiek paard. Maar wel met body en front. Hij luistert naar de naam Larian. Pling Pling Pling



geitwolsok

Berichten: 83
Geregistreerd: 13-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-01 16:25

Ik heb net een rolletje foto's volgeschoten.Die breng ik maandag meteen weg. En ik heb een scanner dus jullie zien de foto's wel verschijnen.

Trouwens over Belisar..kan iemand mij wat meer vertellen over dit paard en heeft er iemand een foto. Ik ben wel nieuwsgierig.

geitwolsok

Berichten: 83
Geregistreerd: 13-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-01 10:19

Hoi Cody..dat klopt. Epigoon is een gelderse hengst.

geitwolsok

Berichten: 83
Geregistreerd: 13-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-01 21:19

Hihi is ook wel groot. Ik stijg ook met een opstapje op..
Maar ach ik ben ook wel lui aangelegd want mijn vriendin heeft een haflinger en die rijd ik ook wel eens en zelfs daar gebruik ik een opstapje..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Myrthe_bz, SemrushBot, Sterrenpony, StonedRomy en 73 bezoekers