dutch open polo

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 11:02

Waar was dat dan?ik ging regelmatig mee als groom maar heb nog noiit pollen aangestampt.
Er is inderdaad niets zielig aan polo het zijn harde paarden ze hebben bijna nooit blessures de paarden gaan uit zichtzelf zo hard en doen echt mee met het spel sommige lijen mogen ze niet lopen maar dan rennen ze achter de bal aan en dan moet je goed sturen om ze de andere kant op te krijgen. Over het algemeen worden ze met weinig druk gereden alleen met stoppen moet de rem erop.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty



Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 22:59

In houten zit en man met polopaarden en die heb ik 2 jaar geholpen met de verzoging en zo nu en dan rij ik nog op een polopaard, Donatella (zie mijn profiel)

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 13:41

Ze zijn absloluut nergens bang voor en erg voorwaarts maar je kan ze ook rustig rijden. Als je rustig begint blijven ze rustig als je ze heet maakt zijn het net tijdbommetjes.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 112 bezoekers