bokt snob paard aller tijden....

Moderators: Murosch, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 20:14

Volgens mij gaat 1 van de dekhengsten bij ons op stal deze 'competitie' met vlag en wimpel winnen.
Niet omdat hij zo geweldig aangekleed wordt ofzo, maar omdat het een echte snob is.
Meneer geeft zelf aan wanneer hij naar buiten wil. Geen reactie, dan gaan we eerst eens vriendelijk hinneken (ja hij probeert wel beleefd te zijn), als er dan nog geen reactie komt, neb je een probleem als je te dicht langs loopt, want dan pakt hij je jas en houdt je letterlijk even met beide bene op de grond. "Had ik niet gezegd dat ik naar buiten wilde?" Van de zomer in t-shirt was ik daar minder blij mee.
Als hij niet naar buiten wil en je pakt het halster van de andere hengst, bedenkt meneer zich en besluit alsnog als eerste eruit te willen!! Tja je moet je positie wel in de gaten houden natuurlijk.
Als meneer buiten staat en naar binnen wil, en je loopt net met een kruiwagen richting mesthoop ofzo, laat alles maar uit je handen vallen en haal hem binnen, want als je dat niet doet en je komt terug, steekt er héél toevallig een been door het hek (wat gelukkig geen kwaad kan) en trekt hij een kop alsof hij wil zeggen dat hij toch duidelijk gewaarschuwd had. En zo gaat het de hele dag. Kortom hij is door en door verwend, maar zo verschrikkelijk leuk in zijn gedrag dat je er alleen maar om kunt lachen en nooit boos kunt worden.
Nou is hij een bokt snob paard of niet?

Navragen is beter dan afvragen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie