bokt snob paard aller tijden....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

bokt snob paard aller tijden....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 15:55

Waarschijnlijk herinneren de bokkers die hier al wat langer komen nog de verkiezing van de bokt-snob in een topic nav Suzanne's laarzen.

Ik zat me van de week te bedenken dat ik het bokt-snob paard heb gekocht...

* Hij is een hengst, uiteraard van zeer goede afstamming (Welcome x Weltmeyer x Ulster x Amor), uit een van de betere merriestammen van NL.

* Hij is goed geproportioneerd en lijkt (zeer) veel aanleg voor de zwaardere dressuur te hebben.

* Hij is bijzonder mooi van kleur, zit goed in zijn vel, is uiteraard tot in de puntjes getoiletteerd.

Tot zover de "vanzelfsprekende" zaken, maar verder....

* zijn de enige dekens die hem goed passen uiteraard van Horsewear (Rambo) Pling

* Het enige harnachement dat hem past én een kleur heeft die hem goed staat is het bruine spul van Passier Pling Pling

* krijgt hij elke dag een schoon, wit dekje onder zijn zadel

* komt hij meerdere keren per dag uit zijn box, om in de stapmolen of de wei te gaan, of om getraind te worden of gestapt en gegraasd aan de hand.

Haha! Cool


Hoe staan jullie paarden in de bokt-snob lijst?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 16:51

Kim, jouw paard staat op de site van Arnd Bronkhorst, ik denk dat dat wel wat punten oplevert in deze "competitie"! *LOL*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: karin30, M1994, Marilu, Piekosjj, voet, Vuri en 25 bezoekers