Manen meten :D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Manen meten :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-02 17:40

Hai,

Daar was ik nou wel benieuwd naar, hoe lang Navy´s touwen inmiddels waren. Dus ik heel ijverig en voorzichtig een ´maan´ uit d´r manenkam getrokken, om mee naar huis te nemen. En jawel.. Deze was precies 58 cm lang Haha!
*Wat je al niet doet uit verveling*
En nou was ik benieuwd.. Hoe lang meten die van jullie liefdes?

Groetjes

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-02 08:41

*jaloers* En ik dacht dat Navy al behoorlijke maantjes had Boos!
*pakt de pokon en wat mest en hebt op extra groeistuipen*

Manen groeien eigenlijk altijd door, al is er wel een punt waarop het wat langzamer lijkt te gaan. Zo is Navy in anderhalf jaar van spikes Knipoog naar lange manen gegaan, maar in 3 jaar dat dubbele.. Nee dat geloof ik niet Haha! Hoe het precies zit weet ik niet, ik snap die hele manengroeiïngen nog steeds niet..

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-02 16:14

*Vrolijk* Ik had voor de zkerheid nog even de centimeter meegenomen naar stal. En ja hoor.. Ik had toch niet de langste maan mee naar huis genomen Knipoog 67 cm meette ze vandaag Haha! Had wel een van de langere plukken te pakken.. Maar scheeld toch weer 9 cm´s. Mest in de manen scheren laat ik dus voorlopig nog maar achterwege. Inmiddels zijn ze ook ingevlochten voor onze Endurance morgen, dus hoop dat ze ze niet uitschuurt, want dan begin ik weer op 2 cm..

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bonnielau, Dartel, GrapeshotBot, jitskenienke, laura22, rien10 en 54 bezoekers