wat als je blijft volhouden?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 16:41

Merel Blom schreef:
Ik zal je vertellen wat er bij mij was: op een bepaald moment maakten de hoeveelheid punten me echt niet meer uit, als ik maar fijn had gereden en hij rustig was. Ik zat te lachen op mijn pony als ie ging flippen, alleen maar omdat ik het als oefening zag.. Hielp ook echt niet. Het punt bij mijn pony was dat hij alle oefeningen PERSE op een bepaald moment moest doen, en niet eerst nog wat voltes kon draaien.. Dat moeten werd ie zo onwijs gespannen van.. En later wist hij dat dat dus de moeilijke opdracht was, het achter elkaar doen.. Nou, hij ging zo onwijs flippen.. En echt: bij een oudere pony krijg je dat er niet meer uit... Toen moest ik begin dit jaar met die pony voor de EK selectie ook starten, had er geen belang bij, want had 3 pony's voor die selectie lopen. Toen ging ie zooo ontzettend flippen, terwijl ik echt alles goed had gedaan, gelongeerd en alles, ontspannen zitten enz. Toen gign ie flippen. Ik ben er na dit afgestapt en ermee gestopt.. Hijs pringt nu, en is veel blijer, ik ook.. De trainings uren die erin zaten wogen niet op tegen zijn prestaties..


Was het een vosje en heette ze Lanka??? Dan kan ik me er wat bij voorstellen ja... maar die vond echt HELEMAAL niks leuk, alleen maar springen!!! Haha!

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 97 bezoekers