Les!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-01 11:28

Gisteren weer les gehad, het ging best lekker....alleen spierpijn....weer een kwartier zonder beugels gemoeten Misselijk Misselijk
En nu dus elke dag weer thuis mee doorgaan...lang leve het doorzettingsvermogen Cool
Ze vond Maril lekker los, hij ziet er veel beter en voller uit, meer halsbespiering en ook wat meer bil, maar dat moet nog meer! Ik mag nu thuis gaan trainen op een kl...oefening: al wijkend naar rechts, met buitenstelling en dan de keertwending naar links inzetten.
Appuyeren heb ik ook voor het eerst gedaan en het ging nog goed ook!!! Cool
Maar nou komt het dus: volgende week zaterdag gaat Imatador ook mee!!! Dan heb ik dus twee uur les achter elkaar. Ik hoop wat oefeningen mee te krijgen om hem weer wat sterker te maken in het achterbeen. Hij gaat op zich heel goed nu, maar ik denk dat wat begeleiding nu wel op zijn plaats is.
Maar ze is nu van plan eens in de zoveel tijd richting ons te komen. Er zijn dan 5 lesklanten in deze omgeving en die gaat ze dan af...dat scheelt reistijd voor ons! Gisteren weer ruim anderhalf uur over gereden Scheve mond\
Als ik in oktober verhuis, dan is het nog maar 30 minuten...dat scheelt ook weer!

Groetjes Suzanne



moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-01 17:34

Het is inderdaad een kl***oefening. Maar hij moet die buitenstelling, omdat ie snel zijn buitenachterbeen buiten de massa wil zetten....ofzo....hihi!
Rechtsom is moeilijker voor hem, maar ik moet zeggen dat het vandaag zomaar lukte...linksom dus haast niet. Maar had hem verder hetzelfde als in mijn les aan het lopen, dus ik was snel klaar *LOL* hij ging super! Meestal...en dan de dag DAARNA heeft ie spierpijn en hebben we een dipje van een dag of twee Scheve mond\ , maar ja, die dipjes..die kennen we nou wel he Kim?!?!?! Party!!

Ik les dus bij Vivian v Tiel, in Brummen...aan de Cortenoeversestraat/dijk/weg Verward
Volgende week zaterdag heb ik daar om 13.00 les met Maril en om 14.00 met Imatador...of heb je dan wedstrijd?

8 juli...weet nog niet...ik heb na Almelo nog niks gepland eigenlijk. Ik zal even met Eveline doornemen waar we allemaal nog zullen starten..zij weet het wel, hahahahah *LOL* *LOL* *LOL*

Groetjes Suzanne

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-01 18:44

Ja, ik zou eerst bij Swaab gaan lessen, ik zou een afspraak maken om voor te rijden. Toen kwam ik via via aan Vivian (ehum..woordspeling...), zij rijdt ook PrixstG, heeft stage gelopen bij Coby v Baalen, heeft bij de Young Riders gezeten....dus ook veel ervaring. Ben ik daar 'ns gaan kijken en het beviel zo goed dat ik maar ben gebleven...hihi! Swaab was wel wat dichterbij geweest, maar dit gaat zo goed dat het me niet eens uitmaakt.
Groetjes Suzanne

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-01 20:38

Nee joh Yor...hij staat daar niet, dat zou ik echt niet kunnen verdragen Huilen
Hij staat 20 minuutjes bij mij vandaan, maar laatst heeft ie een weekje bij mijn instructrice gestaan wegens omstandigheden Scheve mond\
Als ik op vakantie ben oid gaat ie ook daar naartoe, dan traint zij hem door, voor mij Pling

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-01 18:18

Vlakbij Zutphen Zep...in Brummen en inderdaad langs een dijkje. Pling
Spannend...volgende week Imi ook mee..!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Amazonbot, Angie91, BETUWE, Es_ther, kimmetje26, Kirrietje, Mjelleke, Nathachou, Schildpaddd, Sterrenpony, Ubermetrics, VenoSnorlax en 122 bezoekers