Intocht sinterklaas.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

dipstaartje

Berichten: 3678
Geregistreerd: 27-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 13:04

zonnebloem18 schreef:
Jochem Meyer was toch wel heel herkenbaar.

maar hij is zo leuk


dipstaartje

Berichten: 3678
Geregistreerd: 27-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 13:05

_Mondy_ schreef:
Ik word morgen 25 dus misschien een beeeetje te oud ervoor hahahaha maar is stiekem nog wel leuk om al die kinderen zo hun best te zien doen :j En jochem is inderdaad erg goed te zien :D

waarom te oud
ik ben 36 zit ook gewoon te kijken hahaha met dochter van 12.

dipstaartje

Berichten: 3678
Geregistreerd: 27-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 13:08

fresley schreef:
Moet wel zeggen dat ik Bram een leuker vind als Stefan.
Maar ik zal waarschijnlijk toch niet kunnen wennen :+

ja het blijft wennen, denk voor de kinderen van nu die nog geloven wordt stefan hun sinterklaas.

en voor ons blijft bram het gewoon

dipstaartje

Berichten: 3678
Geregistreerd: 27-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 13:08

Uppojono schreef:
Vjestagirl schreef:
Een luisterpiet die aan schoorstenen luistert om alle geheimen te weten te komen. Die heet vast Barack...


Hahaha, geweldig :)


hahahah zou het

dipstaartje

Berichten: 3678
Geregistreerd: 27-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 13:11

zonnebloem18 schreef:
Ik mis Bram ook wel als sinterklaas, zo hadden we het net over Aart Staartjes, die mis ik toch ook wel die deed het al toen ik jong was.

en die heeft het toch maar heel kort gedaan aart staartjes

dipstaartje

Berichten: 3678
Geregistreerd: 27-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 13:12

Gwen schreef:
Ach, ik ben 40 en zat ook te kijken met mijn lief van 47 die nog steeds zit te kijken :D . We hebben twee jonge katten als excuus, maar die zitten ongeïnteresseerd naar buiten te kijken :+ .

hahaha ik weet dat mijn vader van 64 ook achter de tv zit nu, mijn moeder vind het maar iets achterlijks maar elk jaar zorgt hij dat hij thuis is om het te zien.

vanmorgen heeft hij mijn ma de stad doorgejaagd tijdens de inkopen in de stad voor cadeautjes

dipstaartje

Berichten: 3678
Geregistreerd: 27-08-08

Re: Intocht sinterklaas.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 13:15

tja hij gaat gewoon met zijn tijd mee hahah

dipstaartje

Berichten: 3678
Geregistreerd: 27-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 13:58

Ik mis Bram ook wel als sinterklaas, zo hadden we het net over Aart Staartjes, die mis ik toch ook wel die deed het al toen ik jong was.
[/quote]
en die heeft het toch maar heel kort gedaan aart staartjes[/quote]
Aart was van 1985 tot 2001, best wel een tijd, mijn hele jeugd.[/quote]
dan mogen ze wikipedia ook wel een beetje bijwerken

ik kon mij het ook zo herinneren dat aart er altijd bij was

dipstaartje

Berichten: 3678
Geregistreerd: 27-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 21:01

zerline1997 schreef:
Ik vind stefan juist leuk als Sinterklaas. Ik ben het met sallandval eens, het is leuk dat hij een eigen invulling heeft en Bram niet "na-aapt" . Elk jaar ben ik weer een trouwe kijker van het sinterklaas journaal :+ . Vind al die bekende Nederlanders leuk in de serie. Dan zit je te kijken en dan hee dat is die en die haha

daar kijken wij ook voor om te zien wie er nu weer mee doet
echt humor

dipstaartje

Berichten: 3678
Geregistreerd: 27-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 14:14

sallandval schreef:
Haha, ik had het opgenomen en ben 32 :D

Paard had het er zwaar mee inderdaad, op mij kwam het ook niet over alsof hij er veel lol in had. Toen hij nerveuzer werd zag je Stefan ook het zadel vasthouden. Ze hadden wel mogen investeren in wat rijlessen, of hij zou het zelf les kunnen nemen. Voor mij komt het toch een beetje over alsof het rijden een beetje een noodzakelijk kwaad is voor deze Sint, terwijl de oude ook echt de teugels vast had alsof hij een beetje wist wat hij deed. Ik vind het niet storend dat hij wat jeugdiger is dan Bram, leuk juist dat hij zijn eigen invulling geeft.

[ Afbeelding ]

De echte Amerigo is dan ook samen met 'zijn' Sint met pensioe gegaan:
http://www.deweekkrant.nl/print?printid=2031314

Postbode Siemen was inderdaad de luisterpiet, en een van die meiden uit Zaai mevrouw de Vries in het begin :)


Bram kan ook echt rijden, die heeft leren paardrijden vanwege zijn rol als sinterklaas

dipstaartje

Berichten: 3678
Geregistreerd: 27-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 14:15

Marit schreef:
Ik ben gestopt met kijken omdat ik me helemaal dood ergerde aan sinterklaas :+ Hij staat daar te springen en te schreeuwen als een tiener. En maar wapperen met die armen en brullen en weet ik wat. Hij kan toch op z'n minst een béétje moeite toen zich te gedragen als een oude man.. Er moeten daar toch ook mensen van de organisatie zijn die zeggen 'Doe eens even rustig'. Ik was echt gehecht aan de vorige Sinterklaas. Nu is voor mij echt de lol er af :+

Gewoon een ADHD sint gaat met de tijd mee


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Lalladidoo, laura22, Lucia88, Mark0919, Vagabondo en 48 bezoekers